۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۵۹۹۸۷۳
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

فردسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی اولویت‌های گام دوم انقلاب است

فردسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی اولویت‌های گام دوم انقلاب است
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امید صادق به آینده و مبارزه با یأس، ‌ فردسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی اولویت‌های گام دوم انقلاب محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب به تبیین اولویت‌های پیام رهبری پرداخت.

وی افزود: امید صادق به آینده و مبارزه با یأس، ‌ فردسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی و طهارت اقتصادی در جهت مبارزه با فساد ازجمله رئوس بیانیه گام دوم انقلاب هستند که باید مورد توجه مردم و مسؤولان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: انقلابی اندیشیدن و جهادی عمل کردن، مدیریت جوانانه در همه حوزه‌های مدیریت، گسترش معنویت و اخلاق و شناخت ظرفیت‌های مستعد نیروی انسانی و سرمایه‌های طبیعی کشور از دیگر اولویت‌های پیام رهبری به مناسبت چهل‌ساله دوم انقلاب است که باید در تمامی برنامه‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسؤولان لحاظ شود.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: عزتمندی و مرزبندی با دشمنان در روابط خارجی، ‌ عدم اعتماد به غرب به‌ویژه آمریکا و هم‌پیمانانش و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان از دیگر محورهای مطروحه در بیانیه گام دوم انقلاب است که باید از سوی متولیان امر به‌ویژه دولتمردان پیگیری شود.

وی حرکت در جهت سبک زندگی اسلامی و دوری جستن از سبک زندگی غربی و نقد منصفانه را پذیرفتن و فرهنگ ساختن نقد منصفانه را از دیگر اولویت‌های پیام رهبری برشمرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: حمایت خردمندانه از نظام اسلامی به‌عنوان الگوی موفق و گسترش عدالت و مبارزه با هرگونه بی‌عدالتی در همه حوزه‌های زندگی از دیگر تأکیدات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است که باید از سوی مردم و مسؤولان پیگیری و اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خاتمه از برگزاری همایش «لبیک به ندای رهبری» با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در مرکز استان خبر داد و افزود: این همایش صبح دوشنبه بیستم اسفندماه با حضور جوانان در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار می‌شود./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات