۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۱۵۱۱۸
حجت الاسلام پنام:

آموزش و پژوهش به هم پیوسته هستند

آموزش و پژوهش به هم پیوسته هستند
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان به اهمیت و نقش آموزش و پژوهش پرداخت و گفت: هردو به هم پیوسته اند و منجر به تولید علم می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در اختتامیه دوره پژوهشی ویژه طلاب لرستان که در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز برگزار شد، گفت: اهمیت پژوهش بر کسی پوشیده نیست و آیات و روایات فراوانی به اهمیت تحقیق و پژوهش پرداخته شده است.

وی افزود: شعار ما در حوزه علمیه این است که هر طلبه ای یک پژوهشگر باشد و با قلم زدن در عرصه پژوهش صاحب یک اثر پژوهشی باشد.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان بر ضرورت توجه طلاب به پژوهش تأکید کرد و اظهار داشت: طلاب باید با  روش های تحقیق آشنا شوند و بتوانند تحقیقات خود را در جامعه و متناسب به نیازهای جامعه به روز کنند.

وی با تأکید بر اینکه سنگر پژوهش نباید خالی بماند، ادامه داد: پژوهش در تولید دانش، دانایی و پیشرفت جامعه انسانی نقش مهمی دارد.

حجت الاسلام پنام به پیوستگی آموزش و پژوهش اشاره کرد و گفت: هر دو به تولید علم می پردازند و طلبه نباید از مسائل پژوهشی غافل شود.

وی در پایان از کادر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در برگزاری دوره هفت روزه پژوهشی تقدیر کزد و گفت: امید است برگزاری این دوره های آموزشی در ارتقای فعالیت و توانایی پژوهشی طلبه ها و رشد و شکوفایی استعدادهای پژوهشی مؤثر باشد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات