۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۳۵۲۵۷
امام جمعه کوهدشت:

شناخت نقشه راه دشمن وظیفه امروز ملت ایران است

شناخت نقشه راه دشمن وظیفه امروز ملت ایران است
امام جمعه کوهدشت با اشاره به توطئه های دشمن علیه نظم جمهوری اسلامی، گفت: مهم ترین وظیفه امروز ملت ایران اسلامی دشمن شناسی و شناخت نقشه راه دشمن است.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره تشیع میلیونی و حمایت باشکوه از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بیان داشت: شهید سلیمانی مخلص بود و به ذخایر دنیوی دل نبست، نه تنها سردار مقاومت و نظامی، بلکه یک انسان مؤمن و واقعی بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان داد که همچنان انقلاب اسلامی زنده است.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه اشرافی گری، ترسو بودن و جریانات فاسد از جمله موارد خطرناک برای انقلاب به شمار می رود، تصریح کرد: مهم ترین وظیفه امروز ما دشمن شناسی است.

وی با بیان اینکه از نقشه های آمریکا در منطقه بی دولت سازی است، اظهار داشت: وظیفه ما در قبال شهادت حاج قاسم سلیمانی این است که دشمن اصلی و نقشه راه دشمن را بشناسیم.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه نظامی آمریکا بیان داشت: غرش موشک های سپاه پاسداران توانست قلب جنایتکاران آمریکایی را هدف بگیرد و این بالاترین پیروزی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از جنگ جهانی دوم، هیچ کشوری حتی شوروی جرأت زدن یک تیر به سمت آمریکا را نداشته و این قدرت ما برگرفته از خداوند متعال و اهل بیت(ع) است.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه با اقدام اخیر سپاه پاسداران یک سیلی محکم به آمریکا زده ایم و انتقام سخت در راه است، گفت: شهید سلیمانی با شهادتش این جمله خود خطاب به رییس جمهور آمریکا را تعبیر کرد که «من تنها برای تو کافی هستم»، امروز همین شهید سلیمانی برای آمریکا کافی است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات