۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۶۴۰۱۳۳
معاون سازمان بسیج اساتید استان اصفهان:

رویکرد دشمن از جنگ نرم به جنگ ادراکی است

رویکرد دشمن از جنگ نرم به جنگ ادراکی است
شمس با اشاره به رویکرد دشمن از جنگ نرم به جنگ ادراکی، گفت: امروز شبکه‌های فضای مجازی و ماهواره‌ای بر بخشی از مردم تأثیرگذاشته و درک آن‌ها را از مسیر اصلی تغییر داده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، بیژن شمس ظهر امروز در دیدار با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان، گفت: شناسایی موضوعات مبتلابه هریک از شهرستان‌ها و رفع آن با ایجاد کارگروه از مهمترین رسالت و اولویت نخست بسیج اساتید استان اصفهان است.

وی ایجاد کارگروه‌های مختلف در هر منطقه و شهرستان از جمله کارگروه اشتغالزایی، آب، خانواده و حقوقی را از جمله این کارگروه‌ها اعلام کرد.

شمس در ادامه با اشاره به رویکرد جنگ نرم به جنگ ادراکی در این برهه حساس از زمان، اظهار داشت: امروز شبکه‌های فضای مجازی و ماهواره‌ای بر بخشی از مردم تأثیر گذاشته و درک آن‌ها را از مسیر اصلی تغییر داده است.

به گفته وی ما امروز همزمان با جنگ ادارکی با جنگ هوشمند دشمن از جمله تحریم‌های افتصادی روبرو هستیم که برخی نیز در داخل به آن دامن می‌زنند.

شمس یادآور شد: امروز بیش از هر زمانی نیاز است تا اساتید دانشگاه فرماندهان جنگ نرم در دوره‌های متعدد آموزشی جنگ نرم، جنگ اقتصادی و جنگ هوشمند شرکت کنند.

معاون سازمان بسیج اساتید استان اصفهان ورود بسیج اساتید به موضوع دانشگاه جامعه سازی که بتواند بر جامعه تأثیرگذار باشد را یاد آور شد و افزود: برای همین منظور طرح مسجد محوری اثرگذار بوده است.

شمس همچنین از تهیه زیرساخت‌های اجرای طرح مکتب سلیمانی در دانشگاه‌های استان اصفهان خبرداد و گفت: با توجه به فرمایش رهبری در خطبه‌های نماز جمعه مبنی بر اینکه مکتب سلیمانی باید در جامعه تبیین شود، سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با برگزاری دوره‌های تخصصی برای اساتید، کارمندان، دانشجویان و در ادامه در مساجد شهرستان برای آحاد مردم طرح مکتب سلیمانی را برگزار خواهد می کند.

وی همچنین از اجرای طرح اعتلای بسیج اساتید استان اصفهان خبر داد و افزود: بسیج اساتید نیز به لحاظ جذب، پژوهش، نقش آفرینی و نقش پذیری در درون دانشگاه جامعه، انقلاب و اسلام و در سطح جهان نیاز دارد تا اعتلا پیدا کن و همانگونه که برخی از اساتید دانشگاه‌های غرب با ایده‌ها و تئوری‌های خود توانستند بر جهان اثر منفی بگذارند، اساتید ما نیز باید بتوانند با تئوری‌های نگاه دینی و الهی در سطح جامعه و ملی و فراملی اثرگذار باشند./۱۳۰۷/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات