۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۴۹۳۱۹
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

ویروس کرونا ثابت کرد کدخدایان بی‌خدا راه به جایی نمی‌برند

ویروس کرونا ثابت کرد کدخدایان بی‌خدا راه به جایی نمی‌برند
امام‌جمعه بجنورد گفت: باید بیماری جهانی کرونا بشریت را از خواب غفلت بیدار کرده و غرور او بشکند تا بداند ابرقدرت اصلی خدا است و کدخدایان بی‌خدا راه به‌جایی نمی‌برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در جلسه برنامه‌ریزی انتفاضه و قدس، اقامه نماز عید سعید فطر، سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزدهم خرداد استان، با اشاره به اهمیت و ضرورت گرامیداشت و بزرگداشت این مناسبت‌ها، اظهار کرد: باید نکوداشت این ایام با رعایت مسائل بهداشتی و توصیه‌های مربوط به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه هنوز فاصله قابل‌توجهی با این مناسبت‌ها داریم باید در هفته‌های آتی شرایط را برای برگزاری این مناسبت‌ها ببینیم، شاید نتوان الآن تصمیم قاطعی برای عید فطر و روز قدس بگیریم که راهپیمایی با فاصله برگزار شود یا کلاً برگزار نشود؛ باید شرایط وقت را بسنجیم زیرا رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در راهپیمایی و تظاهرات بسیار دشوار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: البته باید پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری این مناسبت‌ها انجام گیرد تا اگر از ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز برگزاری این اجتماعات و مراسمات صادر شد برای برگزاری آن به مشکل نخوریم.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه گفت: شیوع ویروس و بیماری کرونا تلنگرهای لازم را به بشریت زد و به همه ثابت کرد که «یدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیدِیهِمْ» و «بِیَدِکَ لا بِیَدِ غَیْرِکَ زیادتی و نقصی ...»؛ کمی و زیادی و سود و زیانِ من به دستِ تو است و در دست هیچ‌کس جز تو نیست.

وی خاطرنشان کرد: این ویروس ثابت کرد که اگر همه علم‌های اولین و آخرین بشر جمع شود قطره‌ای از قدرت و علم خدا را نمی‌تواند به دست آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: باید این حادثه جهانی بشریت را از خواب غفلت بیدار کرده و غرور او بشکند تا بداند قدرت اصلی و ابرقدرت اصلی خدا است و کدخدایان بی‌خدا راه به‌جایی نمی‌برند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: کدخدایان بی‌خدا در این حادثه مردود شدند و معلوم شد سروصداها و عربده‌هایی که می‌کشند از هوای نفس بوده و قدرت چندانی ندارند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات