۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۵۱۵۴۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

امر به معروف سد راه آسیب های اجتماعی است

امر به معروف سد راه آسیب های اجتماعی است
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در جلسه ویدئوکنفرانس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک اصل دینی است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه عمومی است، افزود: با تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید ارزش ها را نهادینه ساخت و با ضدارزش ها مقابله کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر زمینه ساز مقابله با آسیب های اجتماعی و جلوگیری از رواج این آسیب ها است.

وی ادامه داد: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر، افزون بر فعالیت رییس و دبیر ستاد از این پس معاونت اجتماعی، مطالبه گری و کارشناس رسانه و فضای مجازی نیز فعالیت خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید از ظرفیت ها در زمینه احیا و تبیین فرهنگ امر به معروف استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر امر به معروف به عنوان یک واجب الهی به خوبی اجرا شو، در اجرای دیگر واجبات مشکلی پیش نخواهد آمد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات