۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۵۱۶۸۶
نماینده ولی ‎ فقیه در لرستان:

ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی و ارتقای معنویت است

ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی و ارتقای معنویت است
نماینده ولی ‎ فقیه در لرستان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی، کسب تقوا و معنویت است و باید از این فرصت ها بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت  الاسلام والمسلمین سید‎ احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم ‎ آباد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران رمضان را یکی از ماه های پر فضیلت خواند و گفت: باید از این ماه در جهت کسب معنویت، تقوا و خودسازی بهره مند شد.

وی ماه مبارک رمضان را ماه مهمانی خدا نامید و افزود: رمضان، ماه نزول قرآن و از ماه ‎هایی است که از نظر معنوی معادل با هزاران هزار ماه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان امسال به صورت مجازی و به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: باید از همه ظرفیت ها در انعکاس و اجرای برنامه های فرهنگی، قرآنی و تبلیغی ماه مبارک رمضان بهره مند شد.

وی ادامه داد: در رمضان امسال کلیپ‌های کوتاه تبلیغی، فرهنگی و دینی از صدا و سیمای مرکز لرستان پخش می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به استفاده از ظرفیت استودیوهای مجازی گروه ‎های فرهنگی استان در این رابطه، تصریح کرد: ایجاد ارتباط تلفنی بین امام جماعت مسجد محله با مردم نیز در ایام ماه مبارک رمضان برای پاسخگویی به سؤالات انجام می شود.

وی اظهار داشت: دو کمیته در راستای اجرای برنامه‌ها و طرح‌های پیش‎ بینی شده در استان ایجاد شده است و امیدواریم با برنامه‎ ریزی لازم شاهد رشد و تعالی معنوی مردم در ایام ماه مبارک رمضان باشیم. /9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات