۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۵۱۷۰۰
مدیر حوزه علمیه خواهران کوهدشت خبر داد؛

کمک ۶۰ میلیون تومانی مدرسه علمیه کوهدشت در رزمایش همدلی

کمک ۶۰ میلیون تومانی مدرسه علمیه کوهدشت در رزمایش همدلی
مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) کوهدشت گفت: در راستای لبیک به فرمایشات رهبری این مدرسه ۶۰ میلیون تومان در قالب بسته‌های حمایتی و کمک نقدی هزینه کرده است.

مریم امرایی، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این حوزه علمیه از زمان شیوع ویروس کرونا در استان با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین، از 24 اسفندماه شروع به فعالیت کرده است.

وی از تهیه پارچه برای تولید ماسک خبر داد و گفت: پارچه ها توسط کادر و مدیر مدرسه برش داده و سپس توسط طلاب در کارگاه های خانگی دوخته می شد.

امرایی خاطرنشان کرد: با توکل بر خدای متعال و عنایت امام عصر(عج) و با همکاری مسؤولان حوزه علمیه برادران شهرستان کوهدشت، از اول فروردین ماه قرارگاه مرکزی شهید سلیمانی با تولید و بسته بندی ماسک در مدرسه علمیه خواهران راه اندازی شد.

تولید و توزیع 70 هزار ماسک توسط طلاب کوهدشت

وی اظهار داشت: در این کارگاه با حضور نیروهای جهادی طلاب و غیر طلاب تاکنون 70 هزار ماسک تولید و بسته بندی شده است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران کوهدشت بیان کرد: ماسک ها توسط اساتید حوزه و طلاب برادر در سطح شهر، ادارات، مناطق حاشیه نشین شهرستان کوهدشت و روستاها توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه خواهران کوهدشت در راستای لبیک به فرمایشات رهبری در رزمایش کمک مؤمنانه 200 خانواده کم بضاعت طلبه و غیر طلبه، به مبلغ 60 میلیون تومان در قالب بسته های حمایتی غذایی و کمک های نقدی تحت پوشش قرار داده است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات