۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۶۵۴۸۰۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پشتیبانی روحانیت از مردم عامل ایستادگی مردم پای انقلاب است

پشتیبانی روحانیت از مردم عامل ایستادگی مردم پای انقلاب است
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ایستادگی مردم پای انقلاب، نظام را در برابر خطرات حفظ کرده است، گفت: پشتیبانی روحانیت از مردم عامل ایستادگی مردم پای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، عصر امروز در جلسه گردهمایی ائمه جماعات مساجد که در سالن جلسات سازمان تبلیغات لرستان برگزار شد، گفت: استان لرستان خاستگاه عالمان، عرفا و اندیشمندان بزرگی است و سرآمد شخصیت های بزرگ و سرآمدی از جهان اسلام همچون آیت الله بروجردی و بزرگان دیگر است.

وی با اشاره به دسیسه های نظام سلطه و دشمنان برای اسلام زدایی و دین زدایی افزود: لطف خداوند و تدابیر امام راحل و جان فشانی جوانان انقلابی در 22 بهمن سال 57 تمام نقشه های دشمن نقش برآب شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به عزم راسخ و اراده قوی امام راحل در شکل گیری انقلاب خاطرنشان کرد: باید از امام خمینی(ره) الگو بگیریم و در ادامه راه انقلاب نباید مأیوس شویم.

وی به امین بودن روحانیت بین مردم اشاره کرد و اظهار داشت: در صحنه بودن مردم همواره به دلیل فعالیت مساجد و فعال بودن روحانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه روحانیت هرچه می خواهد برای مردم است و این مهم سبب محبوبیت روحانیت بین مردم شده است، افزود: پشتیبانی روحانیت از مردم موجب شده است تا مردم همواره پای انقلاب بمانند و در صحنه های مختلف حاضر شوند.

وی مردم را پشتوانه نظام خواند و گفت: ایستادگی مردم پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی سبب حفظ آن در برابر توطئه های دشمن و خطرات شده است.

امام جمعه خرم آباد مساجد را سنگر خواند و یادآور شد: سنگر مساجد باید حفظ شود، نماز ظهر در مساجد و ادارات باید برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: در مساجد کانون های فرهنگی هنری، بسیج و هیأت امنا باید حضور فعال داشته باشند و با مدیریت و برنامه ریزی مساجد را همچون گذشته پرشور و با برنامه های کیفی بازگشایی و حفظ کنیم./9451/پ210/ق

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات