۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۵۶۴۷۱
امام جمعه زاغه:

مدیریت اسلامی و جهادی لازمه پیشرفت کشور است

مدیریت اسلامی و جهادی لازمه پیشرفت کشور است
حجت الاسلام زینی وندیان راه نجات کشور از وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری را نگاه به درون خواند و گفت: مدیریت اسلامی و جهادی لازمه پیشرفت کشور است.

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه زاغه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با محوریت اهمیت مدیریت اسلامی و جهادی در جامعه بیان داشت: در طول این 41 سالی که از عمر انقلاب می گذرد تجربه ثابت کرده است که رمز موفقیت و پیروزی در هر عرصه ای مدیریت جهادی و انقلابی است.

وی افزود: هرجا مدیران ما با روحیه جهادی و انقلابی عمل می کنند، شاهد موفقیت و پیشرفت هستیم و امروز با توجه به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی باید با تکیه بر همین روحیه مدیریت اسلامی و جهادی در زمینه رفع مشکلات جوانان و جامعه گام برداریم.

امام جمعه زاغه بیان داشت: مدیریت جهادی بر مبنای اصول و تفکر امام راحل شکل گرفته است و امروز نیز برای ادامه راه انقلاب و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف باید این مدیریت جهادی در پیش گرفته شود.   

وی خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی در سایه ایمان، تقوا، تدبیر، شجاعت و برنامه ریزی در راستای رفع مشکلات مردم و جامعه قدم برمی دارد و خدمت را مهم ترین اولویت خود در نظر دارد.

حجت الاسلام زینی وندیان اظهار داشت: امروز نیز در سایه تفکر انقلابی و جهادی و مدیریت اسلامی جهادی باید تلاش کنیم با بهره مندی از ظرفیت های داخلی و تکیه به نگاه درون، عقب افتادگی ها را در زمینه های مختلف جبران کنیم و به سمت پیشرفت و توسعه قدم برداریم./9451/ت310/ب1

ارسال نظرات