۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۵۸۱۴۸
حجت الاسلام حسینی:

با غارتگران بیت المال قاطعانه برخوردشود/ در مسیر دین هیچ شکستی وجود ندارد

با غارتگران بیت المال قاطعانه برخوردشود/ در مسیر دین هیچ شکستی وجود ندارد
امام جمعه بروجرد ضمن انتقاد از عدم توجه برخی مسؤولان به احکام اسلامی، گفت: امروز باید با کسانی که تخلف می کنند و به بیت المال دستبرد می زنند برخورد قاطعانه صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در ویژه برنامه رادیویی در ساحت حضور با بیان اینکه بلاها و مشکلات موجود از آن جهت است که خداوند انسان ها را امتحان می کند، گفت: خداوند انسان ها را امتحان می کند تا میزان ایمان افراد سنجیده شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس روایات ما باید همواره از محضر ایزد منان درخواست کنیم که ما را در امتحانات و ابتلائات سربلند کند، اظهار داشت: انسان ها به طرق مختلفی همچون فقر مالی، سلامت، همسر و فرزندان، ثروت و ریاست مورد امتحان قرار می دهد، بنابراین ما باید همواره ایمان خود را تقویت کنیم تا در هنگام امتحان الهی گمراه نشویم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مقام و مسؤولیت نیز از امتحانات الهی برای مؤمنان به شمار می رود، ابراز کرد: مسؤولان باید مسؤولیت خود را ابزاری برای خدمت به مردم بدانند و مسؤولیت ها و مقاماتی که دارند سبب نشود خود را تافته جدا بافته بپندارند و به رسیدگی به مشکلات مردم نپردازند.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر اینکه خداوند ما انسان ها را گاهی گرفتار بلایا می کند تا شاید از خواب غفلت بیدار شده و به سوی او بازگردیم، عنوان کرد: امروز در دنیایی زندگی می کنیم که شنیع ترین گناهان از سوی شورای امنیت سازمان ملل به رسمیت شناخته می شود؛ امروز غربی ها به سرکردگی آمریکای جنایتکار تجاوز به خاک دیگران، آدم کشی، همجنس بازی و ارتباط نامشروع را به رسمیت می شناسند.

وی با اشاره به اینکه امروز ابرقدرت ها و کشورهای غربی در برابر ویروس کرونا به زانو در آمده اند، بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم تأکید و ابراز کرد: بلا برای انسان های فاسق و دین ستیز مجازات و برای انسان های مؤمن امتحان محسوب می شود؛ گاهی برخی انسان ها در شرایط مطلوب شعارهای بسیاری در راستای دین داری سر می دهند، اما هنگام ابتلا و امتحان مردود و گمراه می شوند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در مسیر دین هیچ شکستی وجود ندارد، مطرح کرد: مؤمن تنها در صورتی شکست می خورد که در امر دینداری خود با شکست مواجه شود.

وی ضمن انتقاد از عدم توجه برخی مسؤولان به احکام اسلامی خطاب به مسؤولان کشور تصریح کرد: امروز باید با کسانی که تخلف می کنند و به بیت المال دستبرد می زنند برخورد قاطعانه صورت گیرد./841/پ202/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
خدا یارتان باد دوستتان داریم
1
0