۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۶۵۰۲۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مدیریت جهادی لازمه رفع مشکلات است

مدیریت جهادی لازمه رفع مشکلات است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تقویت همدلی و مدیریت جهادی برای رفع مشکلات تأکید کرد و گفت: در این راستا باید از مدیریت، ایثار و جهاد رزمندگان الگو گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نورآباد، با بیان اینکه رادمردان برخاسته از دلفان پیش از انقلاب اسلامی همراه و همگام با امام راحل در حوزه علمیه قم برای علما و عموم ملت ایران نام آشنا هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: شهرستان دلفان خواستگاه علما و اندیشمندانی است که نامشان برای ایران اسلامی و استان لرستان مایه افتخار و سربلندی است.

وی اظهار داشت: دلاورمردان شهرستان دلفان، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و در تیپ 57 با حضور در عملیات‌های مختلف از بیت المقدس تا فکه و حاج عمران رزمشان زبانزد خاص و عام بود و با جان در کف دست از وجب به وجب خاک ایران دفاع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با بیان اینکه امروز نیز برای محرومیت زدایی و رفع مشکلات باید از همدلی، وحدت و رشادت و مقاومت رزمندگان الگو گرفت، افزود: همدلی، کار انبوه و مضاعف و مدیریت جهادی رمز برطرف سازی مشکلات است.

وی اظهار داشت: خدمات نظام اسلامی خدماتی شگفت انگیز است ولی برای رسیدن به قله‌های فتح راه‌های طولانی در پیش داریم و پیمودن این مسیر نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود عقب ماندگی ها در برخی زمینه ها خاطرنشان کرد: این عقب ماندگی ها به قرن ها پیش بر می گردد ولی باید با تلاش مضاعف کمبودها جبران شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به پپروژه تکمیل دامداری شش هزار راسی شهرستان دلفان بیان داشت: امید است در سایه همدلی و وحدت و بهره مندی از تسهیلات با همکاری نهادهای اجرایی بتوان در زمینه مشاغل خانگی، صنایع تبدیلی، کشاورزی و دیگر ظرفیت‌های شهرستان نورآباد اقدامات مثبتی برای توسعه و پیشرفت این شهرستان برداشته شود.

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام یوسف خانی به عنوان امام جمعه جدید نورآباد معرفی شد./9451//210/خ

 

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات