۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۶۵۷۶۷

معرفی خدمات سلامت روان در مرکز مشاوره تلفنی سلامت مرکز خدمات

معرفی خدمات سلامت روان در مرکز مشاوره تلفنی سلامت مرکز خدمات
در بخش سلامت روان مرکز مشاوره تلفنی سلامت مرکز خدمات، کارشناسان خبره و مجرب آماده ارائه خدمت به طلاب گرامی و خانواده محترم ایشان هستند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، روزهای 18 تا 24 مهرماه به عنوان "هفته سلامت روان" نام‌گذاری شده است. شعار هفته سلامت روان در سال جاری، "سرمایه‌گذاری بیشتر، دسترسی بیشتر، برای همه، همه جا" است.

بخش مشاوره تلفنی سلامت با وظیفه ارائه مشاوره تلفنی به صورت تخصصی، در زمینه‌های مختلف سلامت در مرکز خدمات راه‌اندازی شده است.

این مرکز امکان دسترسی به مشاوران مجرب را فراهم نموده و با به‌کارگیری مشاورین با سابقه در زمینه‌های پزشکی، مامایی، روان‌شناسی و تغذیه، آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به طلاب و روحانیون عزیز و خانواده‌های محترم ایشان می‌باشد.

یکی از بخش‌های مهم مرکز مشاوره تلفنی سلامت، بخش روان‌شناسی است. در این بخش، کارشناسان خبره و مجرب با مدارک کارشناسی ارشد و دکتری آماده ارائه خدمت به طلاب گرامی و خانواده محترم ایشان هستند.

افرادی که در زمینه‌های کودک و نوجوان، خانواده، ارتباط مؤثر زوجین، نحوه تعامل والدین با فرزندان، مهارت حل مسئله و تصمیم‌گیری، مهارت مدیریت استرس، اختلالات شخصیت، بیماری‌های روان‌تنی، مشاوره تحصیلی و ازدواج، نیاز به راهنمایی دارند می‌توانند در روزهای غیر تعطیل از ساعت 8 الی 17 به روش زیر با بخش سلامت روان مرکز مشاوره تلفنی سلامت ارتباط بگیرند:

شماره‌گیری 31200 – 025
شماره‌گیری عدد 4 (گروه مشاوره)
شماره‌گیری عدد 1 (گروه مشاوره سلامت)
شماره‌گیری عدد 2 (روان‌شناس)

/1350/د102/ف

 

ارسال نظرات