۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۷۴۳۱۸

فراخوان پذیرش متقاضیان مشاوره خانواده، حقوقی و مذهبی در مراکز مشاوره خانواده

فراخوان پذیرش متقاضیان مشاوره خانواده، حقوقی و مذهبی در مراکز مشاوره خانواده
طلاب و مبلغان متقاضی می‌توانند جهت اخذ «پروانه مشاوره خانواده» در فراخوان پذیرش متقاضیان مشاوره خانواده، حقوقی و مذهبی در مراکز مشاوره خانواده شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، فراخوان پذیرش (معاف از آزمون) متقاضیان مشاوره خانواده، حقوقی و مذهبی در مراکز مشاوره خانواده از سوی مركز وكلاء و كارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه منتشر شد.

طلاب و مبلغان متقاضی نیز می توانند جهت اخذ «پروانه مشاوره خانواده» در حوزه های روانشناختی، مددکاری اجتماعی، مشاوره حقوقی ـ مذهبی و «مجوز تأسیس مرکزمشاوره خانواده» در این فراخوان اقدام به ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است طلاب و مبلغان متقاضی برای شرکت در این فراخوان باید دارای تحصیلات حوزوی یا دانشگاهی در رشته‌های مطالعات خانواده، مشاوره، روان‌پزشکی، روان‌شناسی، مددکاری اجتماعی، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی و ... باشند.

علاقه مندان برای اطلاع از شرایط می توانند به نشانی https://judiciarybar.ir/ مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات ببشتر با گروه های تبلیغی اسوه زندگی و بنیان زندگی از طریق شماره ۰۹۱۹۱۶۰۹۵۷۲ در پیام رسان ایتا ارتباط برقرار کنند./1350/ت203/ف

ارسال نظرات