۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۸۸۲۸۵
امام جمعه ازنا:

اجرای «امر به معروف و نهی از منکر» به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌انجامد

اجرای «امر به معروف و نهی از منکر» به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌انجامد
لرستان - حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت احیا و اجرای امربه معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی سپهوند، ظهر امروز در برگزاری اولین دوره احیای امر به معروف و نهی از منکر ازنا که در مصلی امام جعفر صادق(ع) برگزار شد، گفت: عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر  یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز است.

امام جمعه ازنا با تأکید بر اهمیت این فریضه الهی افزود: اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه همگانی شود و تک تک افراد جامعه نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.

کاهش آسیب های اجتماعی از آثار و برکات امربه معروف و نهی از منکر است

وی با اشاره به آثار و برکات عمل به امر معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی یکی از مهم‌ترین آثار عمل به این فریضه است.

حجت الاسلام سپهوند تصریح کرد: فرهنگ سازی در وهله اول و نیز آسیب ‌شناسی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر از جمله مسائلی است که باید در دستور کار ستاد امر به معروف شهرستان قرار گیرد.

وی بیان داشت: پس از فرهنگ سازی ‌باید راهکارهای مناسب و عملی برای رفع مسائل و مشکلات در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ارائه و اجرا شود.

امام جمعه ازنا با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها برای احیا و اجرای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر عنوان داشت: احیای این فرهنگ نیازمند بصیرت افزایی و معرفت بخشی است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات