۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۷۰۰۳۷۱
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

برای نجات از گرداب غرب‌زدگی نیازمند الگوگیری از سیره فاطمی هستیم

برای نجات از گرداب غرب‌زدگی نیازمند الگوگیری از سیره فاطمی هستیم
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: جامعه برای نجات خود از فرهنگ لیبرالی غربی ایجاد کرده است باید به اسوه حقیقی و ماندگار زنان عالم حضرت فاطمه(س) اقتدا کند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه برنامه ریزی مراسم ولادت حضرت زهرا(س) امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب و سایر مسؤولین در این شهرستان برگزار شد .

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در این جلسه با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) می توانند در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی الگو باشند، اظهار داشت: نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار حائز اهمیت است و زنان باید در این خصوص حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند.  

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: حضرت فاطمه(س) در خانه پدر دختری نمونه بود و در خانه همسر خود نیز همسرداری و تربیت فرزندان شایسته برعهده داشت.

وی با بیان اهمیت خانواده از دیدگاه حضرت زهرا(س) گفت: هر گونه غفلت از خانواده موجب تباهی افراد خانواده و در نتیجه جامعه خواهد شد.

در ادامه فرماندار سرپل ذهاب گفت: سیره وسلوک حضرت فاطمه زهرا(س) برای همه زنان و مردان ما اسوه و الگوی همیشگی است و جامعه امروز برای نجات خود از گردابهای مهلکی که فرهنگ لیبرالی غربی ایجاد کرده است باید به اسوه حقیقی و ماندگار زنان عالم حضرت فاطمه (س) اقتدا کند.  

نور الدین فرزادی پور به برگزاری برنامه های ویژه در روز گرامیداشت ولادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه(س) تاکید داشت و گفت: باید نسبت به سالهای گذشته پرشکوه تر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود. 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب در ادامه با بیان اینکه  برنامه ریزی و اجرای ویژه برنامه‌ها در روز ولادت حضرت زهرا.س. با مشارکت مردم و برای مردم  انجام شود، همچنین دستگاه‌های دولتی در این میان باید نقش میانداری ایفا نمایند. 

وی  مهمترین برنامه ها در روز ولادت حضرت زهرا(س) را تجلیل از بانوان برتر، برگزاری جشن روز ولادت، راه اندازی کارناوال در سطح شهر، حضور در مزار شهدای گمنام و تجدید بیعت بانوان با امام و رهبری و شهدا ،برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی،  برگزاری ایستگاه صلواتی، برپای نمایشگاه و توزیع گل بین بانوان شهرستان عنوان کرد./1400/پ210/

ارسال نظرات