۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۷۲۹۶۱۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد؛

اختصاص بُن خرید کتاب برای نمایشگاه کتاب دینی

اختصاص بُن خرید کتاب برای نمایشگاه کتاب دینی
عموزاده گفت: تخفیفات مناسبی برای خریداران کتاب در نمایشگاه کتاب دینی لحاظ شده و تعدادی بُن خرید نیز در اختیار علاقمندان خرید کتاب، قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در نشست خبری ششمین نمایشگاه کتاب دینی که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با اشاره به اهمیت کتاب و علم آموزی اظهار داشت: در همه دوران تاریخ و ادیان و مذاهب گذشته کتابخوانی و علم آموزی از جایگاه خاصی برخوردار بوده است.

وی در ادامه افزود: در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اداره‌ای به نام اداره کتاب تشکیل شده است که بعد از استان تهران بیشترین مجوز چاپ کتاب در قم صادر می‌شود و مجوز چاپ قریب به ۱۱ هزار عنوان کتاب صادر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیان داشت: این تعداد اعطای مجوز برای چاپ کتاب‌ها در استان قم درحالی است که بسیاری از استان‌های کشور ممیزی کتاب ندارند و این بار سنگینی است که بر دوش ما نهاده شده است که یک چرخه فرهنگی را نیز برای ما به همراه دارد.

عموزاده اظهار داشت: تخفیفات مناسبی برای خریداران کتاب لحاظ شده و تعدادی بُن خرید کتاب نیز در اختیار علاقمندان خرید کتاب قرار خواهد گرفت تا توانایی خرید کتاب برای علاقه‌مندان فراهم شود.

گفتنی است مبلغ بُن‌های کتاب در امسال افزایش پیدا کرده و برای عموم مردم مبلغ ۳۰۰ هزار تومان، طلاب و دانشجویان ۴۰۰ هزار تومان و برای اساتید حوزه و دانشگاه نیز مبلغ ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و نمایشگاه کتاب دینی فردا 26 بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور آیت الله حسینی بوشهری و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شده و از ۲۶ بهمن ماه تا ۱ اسفند ماه دایر خواهد بود.

ارسال نظرات