۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۷۳۹۴۸۲
رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه:

کارگزاران نظام در مقابل ناهنجاری های اجتماعی دغدغه مند هستند

کارگزاران نظام در مقابل ناهنجاری های اجتماعی دغدغه مند هستند
حجت الاسلام عبداللهی گفت: امروز تکلیف اولیه روحانیت اعتماد سازی در جامعه دینی و از بین بردن یاس و نا امیدی در امت اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام علی عبداللهی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضاییه در دیدار با علما و روحانیون شیعه و سنی استان فارس با اشاره با جایگاه روحانیت گفت: جمعی پاک تر، بهتر، متدین تر، متعبد تر و مقید تر از جامعه روحانیت نیافته ام و به برکت حوزه های علمیه چنین جمع منزهی تربیت یافته اند. ارتباط حبل الله من السماء الی الارض انقطاعی نیست بلکه استمراری است و اثرگزارترین مجموعه ارتباط خالق و مخلوق در زمان حاضر روحانیت است.

وی دشمنی امروز با اسلام را از نظر کمی و کیفی بیشتر از دشمنان صدر اسلام دانست و افزود: امروز مقابل وحی الهی و دین پیغمبر یک جمعیت متراکم، منضبط و با کامل ترین امکانات ایستاده است ولی در مقابل به برکت وجود روحانیت، اسلام در دنیا هر روز بیشتر اعتلاء پیدا می کند.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به توطئه های دشمن برای دین زدایی پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این 4 دهه تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا به دین مردم آسیب وارد کنند اما هرچه پیش رفتند نتیجه معکوس گرفتند البته همه مسئولین و کارگزاران دغدغه ناهنجاری های اجتماعی را دارند چراکه ولی امر جامعه اسلامی نسبت به این موضوع دغدغه مند هستند.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به عملکرد قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد گفت: بسیاری از مشکلات و مفاسد از سوی قوه قضائیه بر طرف شده که در همین راستا در سال گذشته ۳۶ هزار میلیارد تومان به خزانه دولت برگردانده شده است. قوه قضائیه آنچه در توان دارد انجام می‌دهد و کوتاه هم نمی‌آید و در مجازات عاملین جنایت علیه جمهوری اسلامی به صورت آنی رأفت نخواهد کرد.

وی با اشاره به پیروزی های محور مقاومت و اشاعه فرهنگ اسلامی در دنیا این دستاوردهای بزرگ را مرهون حوزه های علمیه اهل سنت و شیعه و تربیت یافتگان آنان دانست و بیان کرد: امروز تبلیغات دینی و روحانیت در دنیا عزتمند است و دشمنان فهمیده اند که روحانیت اسلام با حضور در عرصه جهانی در حال تغییر باورهای دینی ملت های دیگر هستند.

حجت الاسلام عبداللهی افزود: امروز تکلیف اولیه روحانیت اعتماد سازی در جامعه دینی و از بین بردن یاس و نا امیدی در امت اسلام است چراکه با این دو اصل هیچ دشمنی نمی تواند به جامعه اسلامی آسیبی بزند و اگر روحانیت متعبد به ولایت باشد دین هیچ آسیبی نخواهد دید.

ارسال نظرات