۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۷۴۲۶۷
عضو خبرگان رهبری:

اعتماد مردم سرمایه نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز خطاب‌ مسؤولان ‌گفت: مردم آگاه انتظار دارند، مسؤولان ادارات و سازمان‌ها با آنها برخوردی مناسب و توأم با احترام داشته باشند.
اعتماد مردم سرمایه نظام اسلامی است


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، روز گذشته در جلسه شورای اداری این استان‌ اظهار داشت: ‌به مدیران و مسؤولان توصیه می کنم اگر قاد‌ر به رفع مشکلات مردمی و ارباب رجوع نیستند، با اخلاق خوب و پسندیده با آنها برخورد کرده و رضایت آنها را جلب کنند.

وی خاطرنشان کرد: اخلاق، عمل و منش خوب و مطلوب لازمه مدیریت در نظام اسلامی است، انتظار مردم از مسؤولان اخلاق پسندیده است.

 

آیت الله شبستری افزود: مردم آگاه و کم توقع انتظار دارند، مسؤولان ادارات و سازمان‌ها با آنها برخوردی مناسب و توأم با احترام داشته باشند و باید به این خواسته به حق از سوی مدیران احترام گذاشته شود.

 

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که مردم نباید در ادارات دولتی وقت خود را هدر دهند‌، تصریح کرد: در غیر این صورت مردم به نوعی به اصل نظام و ولایت فقیه بی‌اعتماد می‌شوند، بی اعتمادی مردم بدترین ضربه به نظام اسلامی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های فتنه‌گران در ماه‌های اخیر اظهار داشت: در هشت‌ماه گذشته دشمنان ایران اسلامی تلاش‌های مذبوحانه‌ای برای ضربه‌ به نظام داشتند، غافل از این‌که مردم، امسال در راهپیمایی 22 بهمن بهتر و بسیار با شکوه‌تر از سال‌های قبل در صحنه حضور خواهند داشت./935/پ202/س

ارسال نظرات