۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
کد خبر: ۷۴۲۷۳۹
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

وحدت، رمز بقا و عزت مسلمانان است

وحدت، رمز بقا و عزت مسلمانان است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: امروز وحدت رمز بقا و عزت مسلمانان است و اگر بخواهیم در جهان امروز با قدرت و سرافراز زندگی کنیم باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سی و پنجمین همایش بزرگ وحدت با موضوع پیامبر اعظم(ص) قرآن و اهل بیت(ع) محور اتحاد امت اسلامی در تالار بزرگ انتظار شهر کرمانشاه با حضور آیت الله مصطفی علما، استاندار کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، استاد حوزه علمیه قم، ماموستایان اهل سنت استان و همچنین جمعی از علمای اهل سنت از کشور عراق و... برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما در این همایش در سخنانی ضمن تبریک میلاد پیامبر مکرم(ص) و هفته وحدت اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) به عنوان مهیمن پیامبران الهی(ع) شناخته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امروز وحدت رمز بقا و عزت مسلمانان است و اگر بخواهیم در جهان امروز با قدرت و سرافراز زندگی کنیم باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم.

امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر مجموعه فرمایشات و سیره عملی و نظری پیامبر اعظم (ص) را در زندگی پیاده کنیم هیچ موردی برای نداشتن وحدت وجود نخواهد داشت و سخنان حضرت همه راه های الهی را نشان داده است.

آیت الله علما یادآور شد: روحانیون باید بیش از پیش نسبت به ارتباط با جوانان جلسات متعدد و متنوع برگزار نمایند زیرا خیر و برکت در همین جلسات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توجه کنیم همواره بر بصیرت و حفظ وحدت بین آحاد مردم تاکید می فرمایند، لذا باید به این اصل برای موفقیت بیشتر در سطح ملی و جهانی تفکر داشته باشیم./1400/

ارسال نظرات