۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۴۳۱۱۵
آیت الله بهشتی خطاب به طلاب تاکید کرد؛

ضرورت کسب علم توأم با جهاد و مبارزه

ضرورت کسب علم توأم با جهاد و مبارزه
نماینده مجلس خبرگان رهبری در دومین پیش همایش مرجع مجاهد در شیراز، آیت الله سید عبدالله شیرازی را الگوی علم همراه با مبارزه و جهاد دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت الله احمد بهشتی نماینده مجلس خبرگان رهبری در دومین پیش همایش مرجع مجاهد با اشاره به شخصیت آیت الله سید عبدالله شیرازی گفت: برای طلاب درس بزرگی است بدانند که کسب علم آنان را از مبارزه با منکر، ظلم و فساد باز ندارد و این دو فریضه در شخصیت بارز آیت الله شیرازی جمع شده بود.

وی افزودی: ایشان در میدان علم خوش درخشیدند و آثار علمی ایشان گنجینه است و در عین حال هر جایی که حضور داشت دست از مبارزه برنداشت چرا که ایشان به جد خود حضرت سیدالشهدا اقتدا کرد.

آیت الله بهشتی اظهار داشت: این عالم وارسته الگوی علم و جهاد است و حوزه علمیه نگذارد شخصیت‌های بزرگی مثل آیت الله شیرازی فراموش شوند چراکه طلاب باید به مکتب آنان اقتدا کنند.

وی در ادامه به هتک حرمت مجدد به قرآن کریم اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام با خیال باطل خود فکر می‌کند که با قرآن سوزی می‌تواند جلوی نور آن را بگیرد در حالی که نور قرآن هر روز بیشتر از قبل در دنیا اشاعه پیدا می‌کند و مکتب اسلام در حال رشد و برتری در عالم است.

آیت الله بهشتی تاکید کرد: در شرایطی که قرآن و اسلام در خطر باشد علمای اسلام باید با اتحاد خود از قرآن حمایت کنند و با الگوبرداری از شخصیت آیت الله شیرازی از قرآن دفاع کنند.

ارسال نظرات