۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۷:۰۴
کد خبر: ۷۴۳۳۰

جهاد در جنگ نرم وظیفه بسیج است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده امیر المومنین (ع) سپاه، با اشاره به تغییر روش دشمن در برخورد با نظام اسلامی، گفت: در حال حاضر وظیفه ما دفاع در مقابل نبرد نرم است.
بسيج
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام طالب پور، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده امیر المومنین (ع) سپاه روز گذشته در مراسم افتتاحیه پایگاه بسیج کارمندان دانشگاه اصفهان با بیان این که اقدامات حضرت امام (ره) ما فوق بشری بود، گفت: اگر بسیج نبود، سپاه و ارتش نمی توانستند از پس هشت سال دفاع مقدس بر آیند چرا که سپاه و ارتش تنها برنامه ریزی و امکانات جنگ را فراهم می کردند و بار اصلی جنگ بر دوش بسیج بود.

وی از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب را تشکیل نظام دینی دانست و افزود: جمهوری اسلامی متکی بر دو رکن جمهوریت و اسلامیت است که از دید حضرت امام جمهوریت قالبی برای تحقق اسلامیت است ، تا آنجا که شخصی مثل بازرگان می گوید امام ایران را برای اسلام می خواهد؛ ولی ما سلام را برای ایران می خواهیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده امیر المومنین (ع) سپاه اظهار داشت: دشمن سی و یک سال است که با هر وسیله و ابزاری   در مقابله نظام ایستادگی کند و در هر موقعیت زمانی شیوه ای خاص را برگزیده است. اگر در سالهای اولیه ترور و جنگ نظامی را برگزیده بود، در حال حاضر هدف قرار دادن اندیشه جوانان ما ار در دستور کار خود قرار داده است؛ ولی متاسفانه هنوز افرادی پیدا می شوند که آگاهانه یا نا آگاهانه توهم توطئه را مطرح می‌کنند.

حجت الاسلام طالب پور به حرکت های آشوب طلبان در حوادث پس از انتخابات اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب متهم کردن نظام به تقلب را بزرگ ترین جرم دانستند ولی حالا پس از نه ماه برخی افراد که می بینند پشتوانه مردمی ندارند، دم از قبول کردن بحث انتخابات می زنند.

وی داشتن بصیرت را ضامن تشخیص حق و باطل دانست و ابراز داشت: اینکه ریس جمهوری امریکا در قبل از انتخابات می گوید به فلان شخص رای دهید و بعد از انتخابات از فلان جریان و شخصیت دفاع می کند، اینکه بهایی هاع کمله، منافقین، پ ک ک، پژاک و دیگر دشمنان مردم از فلان گروه دفاع می کنند، اینکه مسعود رجوی از نظام، تضمین سلامت فلان شخص را می خواهد، اینها از جمله نکاتی است که بصیرت ما را بالا می برد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده امیر المومنین (ع) سپاه تغییر شعار جمهوری اسلامی به جمهوری ایرانی را از دیگر نشانه های تشخیص ماهیت برخی جریانها عنوان کرد و تصریح کرد: مطرح شدن چنین شعار هایی دو علت داد، یا اینکه انقلاب عوض شده است و یا اینکه این افراد عوض شده اند.

وی به جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر وظیفه بسیج جهاد فرهنگ و سیاسی و نبرد در مقابل جنگ نرم دشمن است. امیدواریم در این ایام دهه فجر خواص با پرهیز از موضع گیری های دو پهلو از لاک خود و حمایت از گروههای خاص بیرون آیند./965/پ202/ص
ارسال نظرات