۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۷۴۴۱۲۰
رئیس مجمع نمایندگان طلاب:

امروز اتحاد امت اسلام در دفاع از فلسطین بی سابقه است

امروز اتحاد امت اسلام در دفاع از فلسطین بی سابقه است
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ضمن تشکر ازحضور طلاب و مردم در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، اتحاد امت اسلامی در دفاع از فلسطین را نسبت به گذشته بی سابقه دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در مجمع عمومی نمایندگان طلاب که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و کودک کش صهیونیستی با اشاره به آیه «إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَكَرُوا اللَّهَ كَثِيرًا وَانْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ» بیان داشت: کسانی که ستم کرده اند، به زودی خواهند دانست که به چه بازگشت گاهی باز خواهند گشت.

وی افزود: امروز روضه مجسم حضرت علی اصغر (ع) را در فلسطین اشغالی شاهدیم و اخبار آن از طریق رسانه ها و فضای مجازی به ما می رسد که دل ها را خون و چشم ها را بارانی کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به جوش و خروش مردم ایران و جهان برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمرانی غزه، ضمن تقدیر و تشکر از حضور طلاب در راهپیمایی های حمایت از مردم مظلوم غزه اظهار داشت: بحمدالله شب گذشته مردم انقلابی ایران اسلامی و طلاب و نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، حضوری غیرتمندانه و پرشور در راهپیمایی ها داشتند که نشان از هوشمندی، دلدادگی به ولایت و غیرت آنان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با محکوم کردن عدم موضع گیری برخی از افراد که آه مظلومان فلسطین را می شنوند؛ اما صدایی از آنان در نمی آید، خاطرنشان کرد: بر غیرت کشورهایی که سفیر اسرائیل را از کشور خود اخراج کردند، درود می فرستیم و این اتحاد در امت اسلام در دفاع از فلسطین بی سابقه است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب به طومار مجمع نمایندگان طلاب در دفاع از مردم غزه و فلسطین اشاره و ابراز کرد: امروز دفتر سپاه قدس در تماس با مجمع نمایندگان طلاب از امضای طوماری که از سوی نمایندگان طلاب ارسال شده است، تقدیر و تشکر کرد و ما مجددا آمادگی خود را برای حضور در فلسطین و غزه اعلام خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با بیان این که برخی از افراد پس از فتنه «زن زندگی آزادی» تلاش کردند بحث فلسطین در کشور به فراموشی سپرده شود؛ اما فلسطین مسئله اول جهان بوده و برای ما زنده است اظهار داشت: مسئله فلسطین اهمیت بسیاری برای مسلمانان دارد و بحمدالله مروز هیمنه اسرائیل درهم شکسته شده و بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، حماس شکست غیرقابل ترمیم را بر آنان وارد ساخته که آبروی آنان را ریخته است.

ارسال نظرات