۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۷۴۴۲۹
امام جمعه نکا:

انقلاب اسلامی با اعتقادات ملت ایران گره خورد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا با اشاره به این که دهه فجر، دهه ‌احیا و تقویت روح مقاومت و پایداری است، گفت: این دهه یادآور پایداری مردم بر مسائل مذهبی و انقلابی است.
دهه فجر امام جمعه نکاء
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکاء، روز گذشته‌، در جلسه شورای اداری نکا، با گرامی‌داشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ گفت: دهه فجر، دهه‌ احیا و تقویت روح مقاومت و پایداری است که باید در جامعه به‌درستی تبیین شود.

وی افزود: پیام‌رسانی حوادث پیرامون پیروزی انقلاب اسلامی، بازشناسی نقش مؤثر امام در بستر جریان‌های انقلاب و جلوه نشان دادن صلابت مردم در پیروزی و حماسه انقلاب اسلامی از اهداف بزرگ انقلاب است.

امام جمعه نکاء بر ضرورت اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه‌فجر امسال تأکید و خاطر نشان کرد: نتیجه هر کاری پایبندی به هدف، استمرار و تلاش برای رسیدن به هدف است، لذا وقتی در جشن‌های دهه فجر از انقلاب شکوهمند تجلیل شود در حقیقت پایبندی خود را به این اهداف و آرمان‌های انقلاب مشخص می‌کنیم.

حجت الاسلام محمدی لایینی ادامه داد: این دهه فرصتی مناسب برای انعکاس و تبیین اهداف و آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی‌(ره) است.

وی در ادامه بیان داشت: باید با کم‌کردن فاصله‌های موجود بین دو نسل حاضر و گذشته، از همه ظرفیت‌ها برای تبیین آثار و ارزش های مستحکم انقلاب اسلامی استفاده کنیم و این اهداف الهی را در بین همه اقشار جامعه نهادینه کنیم. 

امام جمعه نکا همچنین اظهار داشت: باید اهداف و ارزش های اسلامی و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی که با اعتقادات دینی مردم گره خورده است، بیش از پیش برای مردم به خصوص نسل جوان روشن شود./950/پ202/س
ارسال نظرات