۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۷۴۴۵۸
رییس ستاد دهه فجر آذربایجان غربی:

22 بهمن امسال تکرار حرکت تاریخی 9 دی است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان غربی گفت: ملت ایران در روز ملی 22 بهمن نیز با تکرار حرکت تاریخی 9 دی توطئه های دشمنان را بی نتیجه خواهد گذاشت.
دهه فجر

حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این مطلب افزود: بعد از انتخابات، حوادثی در کشور اتفاق افتاد که سبب شد معاندان با نظام جمهوری اسلامی ایران از برخی مناسبت‌های انقلاب اسلامی همچون سیزده آبان، شانزده آذر و روز قدس سوء استفاده کرده و به اغتشاش و آشوب متوسل شوند.

وی اضافه کرد: بیداری ملت مؤمن و هوشیار سبب می‌شود تا حرکت‌های اغتشاشگران توان مقابله با حضور حداکثری و میلیونی ملت نداشته باشد.

حجت الاسلام نیساری خاطرنشان کرد: همچنان که مردم در روز 9 دی ماه به صورت خود جوش و گسترده به صحنه آمدند و هتک حرمت‌ها را محکوم کردند، در روز ملی 22 بهمن نیز با تکرار این حرکت تاریخی توطئه های دشمنان را بی نتیجه خواهد گذاشت.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان غربی در ادامه سخنانش تاکید کرد: تدابیر لازم برای مقابله با آشوبگران احتمالی 22 بهمن اندیشیده شده است، اما به نظر می رسد با توجه به احکام صادره و دستگیری های گسترده در تهران اغتشاش و آشوبی نباشد.

وی اظهار داشت: از سویی مردم با تشخیص راه و حقیقت، به تبلیغات ماهواره‌ها و سایت‌های بیگانه اهمیتی قائل نیستند؛ چون به اندازه کافی نسبت به مسایل روشن شدند.

حجت الاسلام نیساری در پایان با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ‌ابراز داشت: مردم بار دیگر با حضور گسترده در صحنه و اظهار تنفر نسبت به استکبار و دشمنان انقلاب، مهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند زد./935/ت302/س
ارسال نظرات