۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۷۴۵۲۲
حجت الاسلام پورمحمدی:

محرومیت‌زدایی عامل اصلی حمایت رهبری از دولت است

خبرگزاری رسا ـ رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر ضرورت تبیین و بازگو کردن خاطرات دوران انقلاب برای نسل سومی ها و جوانان، علت حمایت مقام معظم رهبری از دولت را در گرایش دولت به محرومیت زدایی و توجه به محرومان دانست.
حجت الاسلام مصطفي پور محمدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مصطفی پور‌محمدی چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد زین‌العابدین(ع) قم برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را بسیار فراوان ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم به خودباوری رسیده اند و ما مشاهده می کنیم جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف علمی و فناوری به پیشرفت های بزرگی دست یافته است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به ظلمت و خفقان دوران رژیم شاه، پیروزی انقلاب اسلامی را یک معمای بزرگ برای جهانیان دانست و اظهار داشت: هنوز هم برخی‌ها مشکلات مادی و رفاهی مردم را عامل سقوط رژیم شاهنشاهی می‌دانند در صورتی که اگر صرف این عامل درست بود شاه می‌توانست این مشکل را برطرف کند.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به نقش بی بدیل شهر قم در انقلاب اسلامی به اتفاقات خیابان چهارمردان در دوران انقلاب اشاره کرد و گفت: این خیابان به عنوان نماد انقلاب در کشور شناخته شد و مردم این منطقه نیز اسوه‌ها و الگوهای انقلاب اسلامی بودند و هستند و به نظر من خاطرات این خیابان باید ثبت شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت تبیین و شناسندن خاطرات انقلاب به نسل سومی ها تاکید کرد و گفت: در این روزها فیلم‌های دوران پیروزی انقلاب اسلامی را در سیما پخش می‌کنند که این اقدام خیلی ارزنده است چراکه ما نیازمند یادآوری و بازگویی این خاطره‌ها برای نسل جوان هستیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه مردم نمی‌خواهند حکومتشان دست ناشایستگان بیفتد ارادت و وفاداری مردم ایران به امام و رهبری و همچنین ارزش های اسلامی را متذکر شد و افزود :وقتی رهبری یک اشاره می‌کنند موج عظیمی در کشور ایجاد می‌شود و ملت ما نشان دادند که اگر در 31 سال پیش فریاد می‌زدند که رهبری امام را می‌خواهند امروز هم رهبری مقام معظم رهبری را می‌خواهند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به علت حمایت مقام معظم رهبری از دولت نهم تصریح کرد: یکی از دلایلی که مقام معظم رهبری تا امروز از دولت حمایت کردند شعار محرومیت‌زدایی دولت بوده است، دولت نیزگرایش به محرومیت‌زدایی داشت و سعی کرده است این موضوع در کشور متجلی شود.

وی خواستار  هوشیاری مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان شد و تصریح کرد: ما نباید اجازه دهیم آرمان‌های امام و انقلاب تضعیف شود. اینکه فکر کنیم آمریکا با شعارهای انقلابی ما کنار می‌آید امکان ندارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به مضرات استحاله گفت: ایجاد تردید در بین مردم، ایجاد بدبینی بین نخبگان و مدیران همان استحاله‌ای است که می‌تواند بین نخبگان و مردم برای کشتن انگیزه‌ها استفاده شود.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه اظهار داشت: اختلافات فتنه‌ای است که فقط اختلاف افکنان در این آتش نمی‌سوزند بلکه همه را می‌سوزاند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، بر لزوم پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرد و اظهار داشت: اگر بخواهیم جامعه دچار اختلاف نشود شاخص آن پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری است و باید دقت کنیم که پشت سر رهبر انقلاب، نه یک گام عقب تر و نه یک گام جلوتر حرکت کنیم.

حجت الاسلام پورمحمدی راه برخورد در جبهه داخلی را متفاوت از راه برخورد با دشمنان خارجی دانست و تصریح کرد: آنهایی که مرز خودشان را از دشمنان جدا نمی‌کنند باید حواسشان را جمع کنند. /924/پ202/ج


ارسال نظرات