۱۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۷۴۶۶۱
عضو خبرگان رهبری:

فتنه گران در صفوف فشرده 22 بهمن جایی ندارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: فتنه گران و آشوبگران جایی در صفوف فشرده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ندارند.
آيت الله شبستري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی روز گذشته در دیدار جمعی از مردم میانه اظهار داشت: اگر دشمنان از حماسه مردم سراسر کشور در نهم دی عبرت گرفته باشند، دیگر دست به توطئه نخواهند زد.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی با روحیات استکبارستیزی مردم کشورمان آشنا نیستند، گفت: فتنه گران و آشوبگران جایی در صفوف فشرده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ندارند.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: مردم ولایت‌مدار آذربایجان شرقی در راهپیمایی 22 بهمن همچون سال‌های گذشته وفاداری خود را به نظام اسلامی به اثبات می‌رسانند.

وی ولایت فقیه را ضامن بقای اسلام دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که به برکت خون شهدا و ایثارگران مردم پایدار مانده است با پیروی از ولایت فقیه و بصیرت مردم همواره از توطئه‌‌های دشمنان اسلامن مصون می‌ماند.

امام جمعه تبریز حوادث اخیر در کشور را امتحان الهی برای ملت ایران دانست و اظهار داشت: مردم با حفظ هوشیاری و بصیرت در این آزمایش الهی سربلند بیرون آمدند وفاداری خود را به نظام اسلامی ابراز کردند.

آیت الله شبستری، راهپیمایی 22 بهمن را صحنه نمایش عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تمام معادلات دشمنان را بر هم خواهد زد.

وی با اشاره به این که مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و انقلاب خود را در هر شرایط و زمان‌ با چنگ و دندان حفظ می‌کنند‌، اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن یک راهپیمایی معمولی نیست، بلکه نشانگر قدرت ملت، وفاداری، اتحاد و انسجام ملت و تجدید میثاق با امام و رهبری است./935/پ202/ص

ارسال نظرات