۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۴۸۰۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سمنان:

اساس پذیرش ارزش های دینی بصیرت است

خبرگزاری رسا ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: اساس پذیرش ارزش ها و باورهای دینی، بصیرت است.
حجت الاسلام امين صادقي رييس اداره تبليغات اسلامي سمنان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام امین صادقی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان در جلسه گفتمان دینی با موضوع ولایت و بصیرت که به مناسبت دهه فجر در دبیرستان دخترانه کوثر سمنان برگزار شد، گفت: اساس پذیرش ارزش ها و باورهای دینی، بصیرت است.

وی تصریح کرد: بصیرت‌افزایی سبب می‌شود که انسان به تقوا و حقیقت مسایل پی‌برده و از فتنه‌ها و گرایش‌های مختلف نیز به دور باشد.

حجت الاسلام صادقی اظهار داشت: هدایت های فکری مقام معظم رهبری در طول بیست سال رهبری مستقیم، راهی الهی تربیتی گشوده و ضمن ارائه خطوط کلی، ضعف ها، نقص ها و نارسایی های فرهنگی را شناسایی می کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری مدبرانه راه صحیح و عمل را تعیین می کنند و چون دیده بانی خبره قبل از آن که دشمن سنگری را نشانه رود هشدار می دهند.

سید کاظم احمد پناهی، استاد حوزه و دانشگاه نیز در این جلسه ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر با بیان اینکه در مسائل شرعی باید به یک متخصص دین رجوع کرد گفت: بر هر کس واجب است که خودش مسائل شرعی را با مراجعه به فتاوای مرجع تقلید فراگیرد.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) که همه عمر پر برکت خود را بر سر آزادی و عظمت اسلام و مسلمانان گذاشت، سر لوحه قیام خویش را توحید، توکل به خدا، اتحاد و ترویج و گسترش اسلامی ناب محمدی (ص) قرار داد.

احمدپناهی اظهار داشت: امام خمینی(ره) بنیان و بنای نظام جمهوری اسلامی را که ثمره همه تلاش هایش بود بر فرهنگ غنی و اصلاح گرایانه اسلامی ناب محمدی(ص) نهاد و تا آخر نیز بر آن پای فشرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شیطان از چهار راه بر انسان مستولی و چیره می شودگفت: شیطان اول انسان را از آینده می ترساند، او را از گذشته نامید می کند، نقاط قوت انسان را هدف قرار می دهند و در نهایت بر نقاط ضعف وی چیره می شود.

در پایان این جلسه به سئوالات حاضران در موضوعات مختلف پاسخ داده شد./960/پ202/ص

ارسال نظرات