۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۷۴۸۹۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

هوشمندی رهبر معظم انقلاب ‌توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان ولایت فقیه را رکن اصلی جامعه اسلامی دانست و گفت: هوشمندی رهبر معظم انقلاب ‌توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جمع خانواده‌های شهدا و جانبازان رشت، ادامه راه شهیدان را تثبیت کننده انقلاب و نظام اسلامی دانست.

وی همچنین با گرامی‌داشت سی و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با اشاره به هجمه‌های سی ساله دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی‌ گفت: ملت ایران با ادامه دادن راه شهدا و به رهبری مقام معظم رهبری به عنوان ستون انقلاب از این هجمه ها در امان بوده و به دشمنان فهماند که این انقلاب نشأت گرفته از قرآن و اسلام است و تا ظهور امام زمان‌(عج) استوار خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان این که انقلاب اسلامی ارزان به دست نیامده و آغشته به خون هزاران شهید است که با رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم و به ویژه جوانان رشید ایران اسلامی به‌دست آمده است، تصریح کرد: دشمنان در این برهه از انقلاب درصدد هستند ‌با ترفندهایی جدید علیه انقلاب اسلامی، ضربه هایی را به این انقلاب الهی وارد کنند.

حجت الاسلام یاری تأکید کرد: دشمنان باید بدانند ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و با تدبیر، درایت و هوشمندی آن رهبر حکیم و فرزانه، تمامی توطئه های آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

وی با بیان این که ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی در سی سال گذشته در تمامی صحنه های حساس انقلاب، ولایت مداری خود را به اثبات رساندند، خاطر نشان کرد: حضور پر شور مردم در امتحان های مختلف نشان از علاقه قلبی آنها به انقلاب و نظام اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: ملت ایران مانند گذشته در پیمودن راه شهدای والا مقام و در مسیر آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران‌ و مقام معظم رهبری ثابت قدم، هم پیمان و متحد هستند.

حجت الاسلام یاری با اشاره به در پیش بودن 22 بهمن، این روز را روز وحدت ملی در برابر استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال افزون بر بیعت دوباره با آرمان‌های امام و رهبری، پاسخ کوبنده‌ای به سخنان گزاف دشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد./950/پ202/س

ارسال نظرات