۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۵۱۹۲۷
رئیس دفتر حفظ و نشرآثار رهبر معظم انقلاب:

باید گفتار تواصی به حق را در تحقق مشارکت حداکثری به کار بگیریم

باید گفتار تواصی به حق را در تحقق مشارکت حداکثری به کار بگیریم
حجت‌ الاسلام صلح میرزایی تواصی به حق و تواصی به صبر را دو عامل اجتماعی در جامعه عنوان و بیان داشت: باید نیروهای انقلابی به صورت زنجیره وار و گسترده باهم برای وحدت بیشتر میان مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات، تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌ الاسلام صلح میرزایی رئیس دفتر حفظ و نشرآثار رهبر معظم انقلاب در نشست تواصی به حق که با حضور حجج اسلام محمد مسلم وافی یزدی جانشین دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه‌های علمیه کشور، سید جلال موسویان سخنران مذهبی و اسماعیل کاظمی امام جمعه پرند و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم و فاطمی نسب در سالن گفتگوی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران برگزار شد، تواصی به حق و تواصی به صبر را دو عامل اجتماعی دانست و بیان داشت: مردم ایران با هم متحد بوده و میلیون ها نفر در انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی افزود: باید گفتار تواصی به حق را در تحقق وحدت بیشتر میان مردم و مشارکت حداکثری به کار گیریم.

رئیس دفتر حفظ و نشرآثار رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: باید نیروهای انقلاب، نقطه زنی کرده و کنشگر انتخابات در جامعه باشند.

وی با اشاره به لزوم پاسخگویی به شبهات انتخابات در فضای مجازی تاکید کرد: باید نیروهای انقلابی به صورت زنجیره وار و گسترده باهم برای وحدت بیشتر میان مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات، تلاش کنند.

ارسال نظرات