۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۵۲۲۱۷
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

تشکیل ۵۰ هزار گروه تبیینی دانش آموزی در کشور / در حوزه تولید محتوا فعالیت های خوبی شکل گرفته است

تشکیل ۵۰ هزار گروه تبیینی دانش آموزی در کشور / در حوزه تولید محتوا فعالیت های خوبی شکل گرفته است
لاشکی گفت: به همت قرارگاه خاتم الاوصیا تعداد ۵۰ هزار گروه تبیینی دانش آموزی تشکیل دادیم که هر گروه دارای ۵ یا ۶ نفر عضو هستند و همه این گروه ها، تولید محتوا داشته و کنشگر میدان هستند.

قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت ها خود در عرصه های گوناگون اظهار داشت: یکی از حوزه های فعالیت ما در حوزه محتواست که در این حوزه اتفاق های خوبی درحال رخ دادن است.

وی در ادامه حوزه دوم و سوم را حوزه فعالیت های پرورشی، تربیتی و طرح برنامه ها عنوان و افزود: در تمامی این حوزه ها اقدامات خوبی انجام شده و برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان تلاش و کوشش می شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: سعی ما این است که دانش آموزان را کنشگران اصلی میدان قرار داده و در انقلابی بودن خود ثابت قدم باشند و برنامه های مختلفی برای این منظور در نظر گرفته شده است و روز به روز با اجرای طرح های مختلف در صدد تبدیل دانش آموزان به کنشگران اصلی هستیم.

لاشکی افزود: امروز ما در طرح «جت» که جهاد تبیین است، به همت قرارگاه خاتم الاوصیا تعداد 50 هزار گروه تبیینی دانش آموزی تشکیل دادیم که هر گروه دارای 5 یا 6 نفر عضو هستند و همه این گروه ها، تولید محتوا داشته و کنشگر میدان هستند.

 

 

ارسال نظرات