۲۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۵۳۴۷
امام جمعه نیکشهر:

22 بهمن امسال روز عزای استکبار و شعف ملت ایران شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان نیکشهر با اشاره به حضور حماسی و پرشور مردم شگفتی آفرین ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: 22 بهمن امسال روز عزای استکبار و شعف ملت ایران شد.
امام جمعه نيکشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی، امام جمعه شهرستان نیکشهر، در خطبه های نمازجمعه این هفته که در مسجد جامع الزهراء نیشکهر اقامه شد، با اشاره به حضور حماسی و پرشور مردم شگفتی آفرین ایران اسلامی در راهپیمایی روز 22 بهمن، اظهار داشت: 22 بهمن امسال روز عزای استکبار و شعف ملت ایران شد .

خطیب جمعه نیکشهر، تصریح کرد: 22 بهمن روز قدرت مستضعفان در برابر مستکبران و روز بیچارگی مستکبران است که خیال می‌کردند با حربه های زنگ زده و تهدید می‌توانند مردم ایران را عقب بزنند .  

وی، بیان داشت: جمعیت هفتاد میلیونی ایران با خروش خود ثابت کرد که تهدیدهای رژیم های استکباری همچون آمریکا، انگلیس، آلمان و صهیونیست‌ها نمی‌تواند راه به جایی ببرد و آنها باید بدانند ملت ما بسیار قدرتمند است .

حجت الاسلام لطفیان سرگزی، گفت: ملت ما هر زمان احساس کنند که نقشه های دشمنان علیه انقلاب و ارزش ها بیشتر و شدیدتر شده است با حساسیت و وظیفه شناسی بیشتری در صحنه حاضر می شوند و پاسخ فتنه گران و دشمنان را می دهند .

وی، افزود: مردم در این راهپیمایی باشکوه و به طور منسجم به میدان آمده و با سر دادن شعارهای وحدت بخش وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و ارزش های والای آن نشان دادند .

امام جمعه نیکشهر، خاطر نشان کرد: دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت، راه خود را شناخته و تصمیم خود را گرفته است و برای رسیدن به قلّه‌ی پیشرفت و سعادت با تکیه به خدا و اعتماد به قدرتی که خداوند به او بخشیده است هر مانعی را از سر راه خود بر خواهد داشت ./940/پ202/ص
ارسال نظرات