۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۷۵۶۶۳
شب گذشته؛

آیت الله نوری همدانی از مدرسه علمیه حقانی قم بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی چهارشنبه شب از مدرسه علمیه حقانی قم بازدید و با اساتید، طلاب و فضلای این مدرسه علمیه دیدار و گفت و گو کرد.
آيت الله نوري همداني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید چهارشنبه شب، در مدرسه علمیه حقانی قم حضور یافت و افزون بر بازدید از این مدرسه علمیه، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه حقانی به ایراد سخن پرداخت.

این مرجع تقلید در این بازدید، به طور جداگانه با مدیران، پرسنل، اساتید و کادر اجرایی مدرسه علمیه حقانی گفت و گو کرد و نکات لازم را برای ارتقا سطح علمی اساتید و طلاب متذکر شد.

حجت الاسلام سید محمد واحدی واعظ مدیر مدرسه علمیه حقانی قم، در این مراسم با قدردانی از مواضع انقلابی و صریح حضرت آیت الله نوری همدانی در دفاع از حریم ولایت فقیه و انقلاب اسلامی گزارشی از اقدامات و فعالیت های این مدرسه علمیه ارائه کرد و اظهار داشت: حضرت آیت الله نوری همدانی همواره به طلاب و فضلای این مدرسه لطف داشته است و ظرف هشت سال گذشته تاکنون شش بار طلاب مدرسه علمیه حقانی با این مرجع تقلید دیدار کرده اند و بخشی از این دیدارها نیز در مکان مدرسه برگزار شده است.

وی دیدار طلاب و اساتید این مدرسه علمیه را با حضرت آیت الله نوری باعث افزایش بصیرت آنان ذکر و تصریح کرد: تاکنون سه بار این مرجع تقلید از مدرسه علمیه حقانی بازدید کرده و با بیانات خود طلاب را راهنمایی و ارشاد کرده است.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: ما امیدواریم از وجود این مرجع تقلید بیدار و آگاه بیشتر استفاده کرده و در سالیان آینده نیز در خدمت وی باشیم.

مدیر مدرسه علمیه حقانی قم، در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت های علمی و آموزشی و پژوهشی این مدرسه علمیه، از تحصیل حدود دویست طلبه در مدرسه علمیه حقانی قم خبر داد.

حضرت آیت الله نوری همدانی نیز در سخنانی با اشاره به جایگاه طلاب حوزه های علمیه، شغل طلبگی را بهترین شغل دنیا دانست و تاکید کرد: طلاب حوزه های علمیه باید قدردان و شاکر این نعمت بزرگ الهی بوده و همواره در کسب معارف اسلامی کوشا باشند.

طلاب و اساتید این مدرسه علمیه همچنین با سر دادن شعارهایی، از مواضع اخیر این مرجع تقلید در دفاع از حریم ولایت فقیه و موضع گیری های شجاعانه و بصیرانه وی قدردانی و حمایت کردند.

گفتنی است طلاب و فضلای مدرسه علمیه حقانی قم همچنین نماز مغرب وعشا را به امامت حضرت آیت الله نوری همدانی اقامه کردند. /924/پ202/ع

ارسال نظرات