۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۵۶۷۴۱

پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به مناسبت روز جهانی هلال احمر

پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به مناسبت روز جهانی هلال احمر
خانم برقعی در دو پیام جداگانه و با ارسال لوحی، فرا رسیدن روز جهانی هلال احمر را به رئیس جمعیت هلال احمر کشور و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم تبریک گفت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم برقعی در دو پیام جداگانه و با ارسال لوحی، فرا رسیدن روز جهانی هلال احمر را به رئیس جمعیت هلال احمر کشور و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«مَن مَشى في عَونِ أخيهِ و مَنْفعتِهِ فلَهُ ثَوابُ المُجاهِدينَ في سبيلِ اللّهِ؛ كسى كه براى كمك به برادر خود و نفع رساندن به او اقدام كند پاداش مجاهدان در راه خدا را خواهد داشت (پیامبر اکرم صلى‌الله‌عليه‌وآله /ثواب الأعمال؛۳۴۰/۱).

حضور ارجمند جناب آقای دکتر کولیوند (زیدعزه) رئیس محترم جمعیت هلال احمر کشور و جناب آقای بهرامی (زیدعزه) رئیس محترم جمعیت هلال احمر استان قم

سلام علیکم

 با احترام، جمعیت هلال احمر مجموعه‌ای متعهد، فداکار و اثرگذار که با تأسی از آموزه‌های تعالی‌بخش اسلام برای فریادرسی و التیام بخشی به دردهای جسمی و روحی انسان‌ها فارغ از مرزبندی‌های جغرافیایی، دینی، قومی و نژادی‌‌ صحنه‌های بی‌نظیری از ایثار و مجاهدت خالصانه را رقم زده است. 

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای جمعیت هلال احمر، روز جهانی هلال احمر را به حضرتعالی و همه همکاران‌تان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش و کمک‌رسانی مادی و معنوی به مردم، به ویژه مظلومان رنجور و بی‌پناه غزه، همواره پیروز و سربلند باشید.

از درگاه خداوند منان، توفیقات روزافزون همراه با توجهات خاص حضرت ولیّ‌عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را برای حضرتعالی و همکاران محترم مسئلت دارد.

سیّده زهره برقعی مدیر

جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها - حوزه علمیه خواهران - قم

ارسال نظرات