۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۷۵۹۳۷۲
صدرالحسینی در گفت‌وگو با رسا:

شکست‌های مستمر رژیم صهیونیستی از مقاومت، شرایط را برای دولت نتانیاهو سخت‌تر کرده است

شکست‌های مستمر رژیم صهیونیستی از مقاومت، شرایط را برای دولت نتانیاهو سخت‌تر کرده است
تحلیلگر مسائل غرب آسیا مقاومت مردم غزه را باعث پیروزی‌های هفته‌های اخیر عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی از جنبه‌های مختلف زیر فشار است و این فشار هر روز بیشتر می‌شود.

رضا صدرالحسینی، تحلیلگر مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به سریال استعفاها در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی وضعیت این رژیم را بسیار ناهنجار و شکننده توصیف کرد و گفت: این استعفاها در شرایطی است که اعتراض‌ها در داخل رژیم صهیونیستی به شدیدترین و بحرانی‌ترین وضعیت خود رسیده است.

این تحلیلگر مسائل غرب آسیا افزود: در کنار همه این اتفاق‌ها تعدادی از نیروهای نظامی این رژیم از شرکت در جنگ و جنایت علیه مردم بی‌دفاع غزه امتناع می‌کنند و شکست‌های مستمر این رژیم از مقاومت شرایط را برای اسرائیل و دولت نتانیاهو سخت‌تر کرده است.

وی با اشاره به افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در اردوگاه رفح و نقیرات تصریح کرد: این جنایات تنفر جهانی علیه رژیم صهیونیستی را افزایش داده است.

صدرالحسینی مقاومت مردم شجاع فلسطین و وارد کردن ضربات مهلک به ارتش رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر را ستود و گفت: قطعنامه آتش بس فوری به طور کامل به ضرر رژیم صهیونیستی صادر شد و نشان واضحی از شکست این رژیم در شورای امنیت سازمان ملل بود.

این تحلیلگر مسائل غرب آسیا در برشمردن فشارهای وارده به رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر افزود: تظاهرات مراکز آموزشی و اجتماعات کشورهای غربی از جمله آمریکا و فرانسه و احکام دادگاه‌های بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی بر شدت فشار و وارد شدن رژیم صهیونیستی به حالتی ضعف آور و شکننده کمک کرده است.

وی مقاومت و پایداری مردم غزه در هشت ماه گذشته را باعث پیروزی‌های هفته‌های اخیر عنوان کرد و گفت: عرصه حقوق بین‌الملل و رسانه به طور کامل بر علیه رژیم صهیونیستی است و این رژیم توان نظامی خود در مقابل مقاومت مردم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت را از دست داده است.

صدرالحسینی تداوم اقدامات جبهه مقاومت در عراق، سوریه، یمن و حزب الله لبنان را باعث شکنندگی بیشتر ستون فقرات رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و ابراز داشت: کشتار مردم بی دفاع و بی‌ سلاح، از کودک تا پیر با جنسیت زن و مرد با هیچ منطق و عقیده‌ای سازگار نیست و به عنوان مدال افتخار مطرح نمی‌شود.

محمود لطیف

ارسال نظرات