۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۷۵۹۳۹۹
رئیس تبلیغات اسلامی پلدختر:

اخلاق مداری از مصادیق امر به معروف است

اخلاق مداری از مصادیق امر به معروف است
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه باید مصدایق بارز معروف و منکر را در مقام عمل اجرایی کنیم، گفت: اخلاق مداری و اخلاق محوری از مصادیق امربه معروف است.

حجت الاسلام محمد محمودی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، در رابطه با اهمیت امربه معروف و نهی از منکر اظهار داشت: اقامه نماز اولین وظیفه مومنین در حاکمیت دینی و احیای واجبات دینی است.

رئیس تبلیغات اسلامی پلدختر افزود: نماز پایه و ستون دین است و این مهم باید به عنوان شاکله برنامه های دینی مورد توجه قرار گیرد و اقامه نماز را باید از خود شروع کنیم و سپس زمینه آن را برای دیگران فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: در ادامه آن باید در راستای جامعه سازی قدم برداریم و به اصلاح جامعه توجه کنیم و مصدایق بارز معروف و منکر را شناسایی کنیم که باید در میدان عمل پیاده شود.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: راستگویی، صداقت، عدالت، عفاف، حجاب، اخلاق مداری، اخلاق محوری و دستگیری از نیازمندان از مصادیق امربه معروف است که باید در مقام عمل صورت گیرد.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: اگر عمل برای رضای خدا و جلب توجه بندگان خدا باشد خداوند توجه ویژه به بندگان خود خواهد داشت.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات