۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۱:۲۵
کد خبر: ۷۶۰۱۲
اجلاس خبرگان، تقدیر از رهبری(1)؛

آیت الله خاتمی: مدیریت و تدبیر رهبری در مقابله با فتنه اخیر بسیار حکیمانه و مدبرانه بود

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان با اشاره به نقش ولایت فقیه در کشور گفت: به نظر من سزاوار و شایسته است طلاب و دانشجویان برخی از پایان نامه های خود را به نقش ولایت فقیه و تاثیر مقام معظم رهبری در عبور کشور از بحران ها اختصاص داده و روی این موضوع تحقیق کنند.
1/ آيت الله سيد احمد خاتمي
آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نقش بی بدیل ولایت فقیه در انقلاب اسلامی اظهار داشت: ولایت فقیه نقش و کارایی خود را در عرصه سقوط رژیم شاه و همچنین مدیریت کشور ثابت کرده است و اگر ولایت فقیه بر کشور حاکم نبود، مطمئنا تاکنون انقلاب آسیب دیده بود.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل در خصوص ولایت فقیه، مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند تاکید کرد: اگر تاکنون کشور و انقلاب آسیب ندیده به برکت حضور ولی فقیه است.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: امام راحل در دوره 10 ساله ولایت خود، کشور را از خطرات بزرگی همچون جنگ تحمیلی، کودتاها، و توطئه های مختلف و همچنین نفوذی ها رهایی دادند و بعد از ارتحال ایشان نیز مقام معظم رهبری کشور و انقلاب را از بحران های مختلف نجات داده اند.

آیت الله خاتمی ابراز داشت: به نظر من سزاوار و شایسته است طلاب و دانشجویان برخی از پایان نامه های خود را به نقش ولایت فقیه و تاثیر مقام معظم رهبری در عبور کشور از بحران ها اختصاص داده و روی این موضوع تحقیق کنند.

امام جمعه موقت تهران مدیریت و تدبیر مقام معظم رهبری در مقابله با فتنه اخیر را بسیار حکیمانه و مدبرانه توصیف و تصریح کرد: تدبیر و درایت معظم له در خنثی سازی کودتای مخملی و فتنه بعد از انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: گرچه برخی ها از این تعبیر ناراحت هستند و آن را بر نمی تابند اما ناراحتی ها و خوش آمدن ها واقعیت را تغییر نمی دهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در حوادث بعد از انتخابات، برخی از افراد خواب و خیال هایی دیده بودند، اما با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم تمام خواب های آنان آشفته شد.

وی در ادامه با اشاره به ساختار مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: در این مجلس کمیسیونی به نام کمیسیون تحقیق وجود دارد که چشم مجلس خبرگان رهبری است و این کمیسیون در هر گزارشی که به مجلس خبرگان ارائه کرده از مقام معظم رهبری تقدیر و تجلیل کرده است. /924/ت301/ج

ارسال نظرات