۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۶۰۱۶۶
مدیر حوزه خوهران در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر قم:

کاهش درد و رنج جامعه دینی و انسانی همواره مورد اهتمام بزرگان دینی بوده است

کاهش درد و رنج جامعه دینی و انسانی همواره مورد اهتمام بزرگان دینی بوده است
مدیر حوزه های علمیه خوهران تأکید کرد که بی شک کاهش درد و رنج و آلام از جامعه دینی و انسانی مورد اهتمام بزرگان دینی بوده و هست و همواره بر این موضع تأکید شده است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، محمدرضا بهرامی رئیس جمعیت هلال احمر استان قم به همراه حجت الاسلام مهدی فقیه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه های علمیه خواهران دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار رئیس جمعیت هلال احمر استان قم با بیان این که حضور طلاب و روحانیون در حوادث مایه آرامش افراد حادثه دیده است و یک اعتمادسازی را به دنبال دارد، گفت: مردم به این قشر اعتماد دارند.

وی با تشریح خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر استان قم، اظهار داشت: سومین سال متوالی است که اداره برتر خدمت‌رسان در استان قم هستیم و تلاش می کنیم این روند ادامه پیدا کند.

رئیس جمعیت هلال احمر استان قم با دعوت از مدیر حوزه های علمیه خواهران جهت بازدید از مجموعه هلال احمر استان، افزود: آمادگی داریم دوره های آموزشی مختلف امداد و نجات و تربیت مربی را برای خواهران طلبه برگزار کنیم.

در ادامه دیدار حجت الاسلام مهدی فقیه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم با بیان این که وجه اشتراک بین هلال احمر و حوزه علمیه بسیار زیاد است و هر دو خدمتگزار هستند، خاطرنشان کرد: یک خانم یا آقای طلبه در حوادث یک سرلشگر است و می تواند تغییر زیادی را ایجاد کند.

وی با اشاره به این که اصل حوادث، صورت حادثه نیست بلکه شرایطی است که بعد از حادثه ایجاد می شود، گفت: طلاب حوزی خواهر و برادر در خط مقدم حوادث هستند و با روح و روان افراد حادثه دیده سر و کار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل، مدیر حوزه های علمیه خوهران نیز در این دیدار ضمن تبریک اعیاد امامت و تقدیر از زحمات جمعیت هلال احمر، بیان داشت: بی شک کاهش درد و رنج و آلام از جامعه دینی و انسانی مورد اهتمام بزرگان دینی بوده و هست و همواره بر این موضع تأکید شده است.

وی افزود: هلال احمر در استان قم و شهر قم باید یک ویژگی برجسته ای داشته باشد چون در ام القرای جهان اسلام خدمت رسانی می کند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: امروزه دنیای جدید و سبک زندگی جدید مشکلات خاص و فراوان خود را دارد و قطعا این سبک زندگی یاری بیشتری را می طلبد و خانواده ها نیازمند به کمک هستند که هلال احمر می تواند نقش آفرینی خوبی در این زمینه داشته و یاری رسان باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های فراوان حوزه های علمیه خواهران، خاطرنشان کرد: آمادگی همکاری با جمعیت هلال احمر را داریم و از این که خواهران طلبه بتوانند با حضور در هلال احمر آموزش های لازم مهارتی را کسب کنند و در ارائه خدمات اجتماعی موفق تر باشند، استقبال می کنیم.

ارسال نظرات