۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۷۶۰۵۰۵
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی:

حضور بالای جمعیت در شعب نشان از استقبال بالای مردم دارد

حضور بالای جمعیت در شعب نشان از استقبال بالای مردم دارد
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی در استودیو انتخابات گفت: حضور بالای مردم در شعب اخذ رأی ما نشان از اقبال خوب دارد که امیدواریم این اقبال را در طول انتخابات شاهد باشیم.‌ بر این اساس؛ بیشترین شلوغی را در حرم مطهر رضوی،و برخی مناطق همچون حاشیه شهر داشتیم. 
به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، سیدهادی طباطبایی جمعه ۸ تیرماه در استودیو انتخابات استانداری اظهار کرد: طبق تعهدی که به هم‌استانی‌ها دادیم، انتخابات را رأس ساعت هشت صبح آغاز کردیم و ۹۹ درصد شعب ما به صورت آنلاین رأس ساعت فعالیت خود را آغاز نمودند. 
 
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه انتخابات حق مردم است و اگر دقیقه‌ای از این حق مغفول شویم، حق‌الناس مردم به گردن ما خواهد بود، ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری طی ۴۵۶۷ شعبه در ۳۴ شهرستان و ۵۰ بخش مستقل، مجموعا با ۸۴ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود. 
 
وی با اشاره به اینکه روند بسیار خوبی است و آمار و ارقام نشان می‌دهد اقبال بسیار خوبی در ساعات ابتدایی انتخابات انجام شده، ابراز کرد: امیدواریم روند فوق همین‌گونه ادامه پیدا کند و استقبال گسترده مردم را شاهد باشیم.
 
طباطبایی با بیان اینکه از نظر ارتباطات و امنیت هیچ مشکلی در کل شعب استان وجود ندارد، عنوان کرد: تعرفه‌ها به اندازه کافی در شعب ما توزیع شده و به سلامت، این انتخابات را پشت سر خواهیم گذاشت.
 
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه استقبال بالایی را از سوی مردم عزیز شاهد هستیم، ادامه داد: حضور بالای مردم در شعب اخذ رأی ما نشان از اقبال خوب دارد که امیدواریم این اقبال را در طول انتخابات شاهد باشیم.‌ بر این اساس بیشترین شلوغی را در حرم مطهر رضوی، مساجد محوری مانند فقیه‌ سبزواری و برخی مناطق همچون حاشیه شهر داشتیم.
ارسال نظرات