۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۷۶۲۷۵
لحظاتی پیش؛

امام جمعه استور پاکستان از خبرگزاری رسا بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شیعیان استور پاکستار، لحظاتی پیش با حضور در دفتر خبرگزاری رسا از این رسانه حوزوی بازدید کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيدعاشق حسين حسيني، امام جمعه استور پاکستان،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعاشق حسین حسینی، امام جمعه استور پاکستان، لحظاتی پیش از دفتر خبرگزاری رسا در قم بازدید کرد و در ادامه با مسؤولان و مدیران بخش‌های مختلف این رسانه به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

براساس این گزارش، در ابتدای این دیدار محمد جواد گلزار، جانشین مدیر عامل خبرگزاری رسا درخصوص فعالیت‌های این رسانه حوزوی توضیحاتی ارائه کرد و در ادامه این عالم شیعی پاکستان اظهار داشت: راه‌اندازی خبرگزاری رسا در حوزه‌ علمیه بسیار خوشحال کننده است.

وی راه اندازی خبرگزاری رسا را بسیار تحسین برانگیز خواند و افزود: حضور طلاب در عرصه رسانه بسیار نوید بخش است، زیرا در جهان امروز انتقال مفاهیم اسلامی و دینی به سراسر دنیا امری ضروری است.

این عالم شیعی تصریح کرد: گرچه فعالیت خبرگزاری رسا با تاخیر آغاز شد؛ اما این رسانه می‌تواند از هم‌اینک با جدیت بیشتر به تبلیغ معارف اهل بیت در جهان بپردازد تا جهانیان با معارف دینی بیشتر آشنا شوند.

وی با اشاره به وضعیت شیعیان در جهان گفت: این رسانه حوزوی باید پیام رسان علمای حوزه علمیه جهان اسلام و حوزه علمیه قم باشد تا همه جهانیان از دیدگاه‌ها و معارف اهل بیت بهره گیرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین حسینی، تاکید کرد: امیدواریم فعالیت‌های رسانه‌ای خود را افزایش دهید و در آینده شاهد گسترش اقدامات خوب این رسانه در جهان اسلام باشیم و ما نیز برای موفقیت کارهای شما دعا خواهیم کرد./917/پ202/ص
ارسال نظرات