۰۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۷۶۳۵۸

کارگاه آموزشی داستان نویسی طلاب در اصفهان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ با هدف بهره گیری از هنر داستان نویسی در راستای تبلیغات دینی به ویژه تاثیر گذاری دینی بر مخاطب جوان، دوره آموزشی داستان نویسی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آغاز شد.
کارگاه آموزشی داستان نویسی طلاب در اصفهان آغاز شد
عبدالرسول احمدیان، مدیر آموزش دفتر تبلغات اسلامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به تاثیر گذاری هنر در جامعه و توانایی هنرمند در القای نگرش خود به ویژه در نسل جوان، گفت: با هدف توانمند سازی طلاب و مبلغان دینی در زمینه استفاده از هنر داستان نویسی و به خدمت گرفتن این هنر در راستای اهداف الهی و ارزشی، دوره ویژه آموزش داستان نویسی در دفتر تبلغات اسلامی اصفهان آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: در این دوره که از پنجم اسفند آغاز شده بیش از 20 نفر از طلاب نام نویسی حضور دارند. این دوره در هشتاد جلسه یک و نیم ساعته به صورت کارگاهی طراحی شده است که هر هفته دو کلاس آن در روز های سه شنبه برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: دانش پژوهان این دوره با بهره گیری از استاد بهزاد دانشگر نویسنده کتاب دختران آفتاب، روش‌های نویسندگی را گام به گام طی خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: تمامی شرکت کنندگان این دوره مدرک داخلی دفتر تبلیغات اسلامی دریافت خواهند کرد و امیدواریم در انتهای این دوره شرکت کنندگان توانایی داستان نویسی و بهره گیری از این هنر در راستای تبلیغات دینی را در اختیار داشته باشند. /965/پ202//ص
ارسال نظرات