۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۷۶۳۶۶۳
با حضور مراجع تقلید؛

مراسم بزرگداشت همسر آیت الله شبیری زنجانی برگزار شد

مراسم بزرگداشت همسر آیت الله شبیری زنجانی برگزار شد
مراسم بزرگداشت همسر حضرت آیت الله شبیری زنجانی با حضور حضرات آیات سبحانی و نوری همدانی در حسینیه شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت بانوی پرهیزکار همسر حضرت آیت الله شبیری زنجانی عصر امروز با حضور مراجع تقلید، علما، طلاب و روحانیت حوزه علمیه در حسینیه شهدای قم برگزار شد.

براساس این گزارش حضرت آیت الله سبحانی، حضرت آیت الله نوری همدانی، آیات سعیدی، حسینی بوشهری، فاضل لنکرانی، کعبی، خاتمی، حجج اسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم، نواب، فاضل، ملکا، علی لاریجانی، نمایندگان بیوت مراجع تقلید و اقشار مختلف مردم قم در این مراسم حضور داشتند.

حجت الاسلام جوانمرد سخنران مراسم گفت: یکی از مراتب سخت سیر و سلوک انسان سفر مرگ است و طبق آیات الهی همه فانی و از این عالم به عالم دیگری منتقل می شوند و اولیاء الله و صدیقین همیشه نگران این سفر بوده اند.

وی افزود: امیرالمومنین علیه السلام که یک ضربه شمشیرش افضل از عبادت انس و جن است و امام با آن ناله های نیمه شب هایش باز فریاد از کمی آذوقه و دوری راه و این سفر طولانی سر می دهند.

سخنران مراسم با اشاره به زاد و توشه سفر آخرت اظهار داشت: حضرت خدیجه سلام الله علیها با آن همه خدمت به اسلام و رسول خدا باز نگران سفر آخرت است اگرچه جبرئیل کفن او را از بهشت آورده بود.

گفتنی است، پیکر حاجیه خانم مجد امروز پس از قرائت آیه‌هایی چند از کلام‌الله مجید و ذکر مصیبت بر دوش سوگواران حسینی و ارادتمندان به مقام علم و فقاهت از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه‌(س) تشییع و در حرم مطهر بانوی کرامت به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات