۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۷۶۳۸۸۴

بازدید مسئول سازمان بسیج رسانه کشور از خبرگزاری رسا

بازدید مسئول سازمان بسیج رسانه کشور از خبرگزاری رسا
کارآموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مرتضی کارآموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور بعد ازظهر امروز با حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در این بازدید که با حضور داود شمس مسئول بسیج رسانه استان قم همراه بودT از بخش های مختلف خبرگزاری رسا بازدید و با استماع گزارش های سردبیر و دبیران این مجموعه در جریان روند فعالیت های مختلف این رسانه حوزوی قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به فعالیت های گسترده خبرگزاری رسا در ساحت های گوناگون خبری و تولیدات فاخر رسانه ای در زمینه های مختلف و نیز کارنامه خوب این رسانه حوزوی در عرصه جهاد تبیین، روشنگری و امیدآفرینی از فعالیت های ارزشمند این رسانه حوزوی در زمینه های گوناگون خبری تمجید کرد.

وی همچنین در نشستی صمیمی که با حضور همکاران و خبرنگاران خبرگزاری رسا برگزار شد بر لزوم همکاری بیشتر و ارتقای تعامل دوجانبه بین سازمان بسیج رسانه و خبرگزاری رسا تاکید کرد.

ارسال نظرات