۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۶۴۶۸۴

ورود بیش از ۴۵۱ هزار زائر پیاده به مشهدالرضا

ورود بیش از ۴۵۱ هزار زائر پیاده به مشهدالرضا
سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا علیه‌السلام با اشاره به جمع‌بندی گزارش‌ها گفت: طی دهه پایانی صفر ۴۵۱ هزار و ۴۵۳ زائر پیاده به مشهد مقدس وارد شده‌اند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حسین رضائی در گفت وگویی اظهار کرد: طبق گزارشات نهایی جمعیت خدمتگزار زائران امام رضا علیه السلام تا امروز و همزمان با سالروز شهادت امام هشتم، تعداد  ۴۵۱هزار و ۴۵۳ زائر پیاده به مشهد مقدس وارد شدند که ۵۷ درصد زائران، و مابقی زن بودند.

وی افزود: مسن ترین زائر  پیاده از شهرستان مراغه با ۸۵ سال و کوچک ترین زائر پیاده نیز طفل یک ساله ای از سبزوار همراه پدر و مادرش وارد مشهدالرضا شده بود.

رضائی ادامه داد: جمعیت خدمتگزار از 20 تیر 1403 فعالیت دهه پایانی صفر را در 14حوزه خدمت رسانی تعریف و با شروع ثبت نام و ابلاغ ۲۵هزارخدمه برای خدمت رسانی در کلیه حوزه های خدمتی فعالیتش را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اسکان برای زائرینی که پیش بینی اسکان نداشتند در ۳۰۰ محل برای ۸۰ هزار و ۸۰۳ زائر با همکاری ادارات آموزش و پرورش، هیات مذهبی جواد الائمه ورزش و جوانان و حج و زیارت اسکان داده و زائران سه روز از خدمات رفاهی درمانی و اسکان رایگان برخوردار شدند.

ارسال نظرات