۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۶۴۹۸۹
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان کشور: 

توانمندسازی دانشجو معلمان، هدف راه اندازی دفتر هم اندیشی دانشگاه فرهنگیان

توانمندسازی دانشجو معلمان، هدف راه اندازی دفتر هم اندیشی دانشگاه فرهنگیان
حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان در راستای توانمند سازی دانشجو معلمان، گفت: راه اندازی دفتر هم‌اندیشی در دانشگاه فرهنگیان، ظرفیتی موثر برای تحقق اهداف دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین علی تقوی، امروز در برگزاری دوره کشوری توانمندسازی استادان دانشگاه فرهنگیان با اشاره به برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان در راستای توانمند سازی دانشجومعلمان، گفت: راه اندازی دفتر هم‌اندیشی در دانشگاه فرهنگیان، ظرفیت موثر برای تحقق اهداف دانشگاه است.  

وی امروز در آیین افتتاحیه دوره کشوری توانمندسازی استادان دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک ایام ربیع الاول اظهارداشت: در راستای برگزاری این دوره آموزشی کار کارشناسی انجام شده است و ماه‌ها برای برگزاری این دوره توانمندسازی استادان دانشگاه فرهنگیان برنامه ریزی شده است.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان کشور افزود: راه اندازی دفتر هم اندیشی از ظرفیت های خوبی است که در دانشگاه ایجاد شده است و باید تلاش شود از این ظرفیت به خوبی استفاده شود. 

حجت الاسلام والمسلمین تقوی تولید علم و اندیشه را مهم خواند و عنوان داشت: این تولید زمانی مهم و موثر است که بتوان به جامعه تزریق شود.

وی با اشاره به اهمیت تقویت فعالیت های رسانه ای، خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب از ظرفیت رسانه در جهت تزریق فرهنگ ایرانی اسلامی در بین نسل جوان و نوجوان استفاده شود.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه باید نسل جوان و نوجوان را با زبان رسانه آشنا کرد، افزود: متولیان فرهنگی ما باید با زبان رسانه آشنا باشند، تا زبان و روش ما برای نسل امروز اثرگذار باشند. 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات