۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۷۶۵۷۷۱
مدیرکل مطالعات و تحقیقات معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا:

فعالیت‌های خبرگزاری رسا بر مبنای کارشناسی و مبتنی بر خِرد جمعی و رسانه‌ای است

فعالیت‌های خبرگزاری رسا بر مبنای کارشناسی و مبتنی بر خِرد جمعی و رسانه‌ای است
تقوی با اشاره به این که فعالیت‌های رسانه‌های انقلابی سبب دلگرمی دغدغه‌مندان ایران اسلامی است، مبنای فعالیت‌های خبرگزاری رسا را مبنای علمی و کارشناسی و مبتنی بر خِرد جمعی و رسانه‌ای دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سید مهدی تقوی مدیرکل مطالعات و تحقیقات معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا در بازدید از خبرگزاری رسا که عصر امروز با حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا برگزار شد با اشاره به گزارش مسئولان خبرگزاری رسا از فعالیت های مختلف خبری این مجموعه حوزوی اظهار داشت: فعالیت های خبرگزاری رسا نشانگر این است که مبنای آن، مبنای علمی و کارشناسی و مبتنی بر خِرد جمعی و رسانه ای است و دیدن مجموعه هایی همانند خبرگزاری رسا و فعالیت های آن، سبب دلگرمی دغدغه مندان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به پروتکل های 24 گانه یهود و نقشه‌های پنهانی آنان برای جهان در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بیان داشت: هرچند برخی از افراد این پروتکل ها را توهّم دانسته و معتقد هستند که چنین چیزی وجود ندارد؛ اما وقایع مختلفی که در جهان رقم می خورد، نشانگر این است که بی ربط به پروتکل های یهود نیست.

مدیرکل مطالعات و تحقیقات معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا بیان داشت: در پروتکل های 24 گانه یهود، مطبوعات و رسانه، یکی از قدرت های یهودیان ذکر شده است و دشمنان بر حوزه رسانه و تغییر افکار عمومی تمرکز کرده و در این راستا برنامه ریزی های مختلف و گسترده ای را طرح و درحال اجرا دارد.

فعالیت های خبرگزاری رسا بر مبنای کارشناسی و مبتنی بر خِرد جمعی و رسانه ای است

تقوی با تقدیر از فعالیت های خوب و مفید خبرگزاری رسا از اقدامات این خبرگزاری حوزوی در راستای تعمیق ارزش های انقلاب اسلامی و جهاد تبیین، تشکر و اظهار داشت: ابزار رسانه در عصر امروز اهمیت بسیار زیادی در مدیریت اذهان عمومی دارد و دشمنان انقلاب اسلامی با بهره گیری از رسانه ها درپی مدیریت افکار عمومی جوامع اسلامی هستند.

وی در ادامه افزود: اداره کل مطالعات و تحقیقات معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا در حوزه افکارسنجی، شناسایی مسائل اجتماعی اعم از اولویت بندی و رصد افکار عمومی تا پیمایش های لازم در این راستا فعالیت دارد که زمینه های بسیاری خوبی برای پرداخت رسانه ای در بخش های مغفول مانده آن وجود دارد.

مدیرکل مطالعات و تحقیقات معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا خاطرنشان کرد: امروز شاهد پمپاژ ناامیدی در کشور از سوی رسانه های خارجی و دشمنان انقلاب اسلامی هستیم و تلاش دشمنان ملت ایران برای ناامیدسازی افکار عمومی، تأثیر بسیاری بر تغییر نگرش افراد جامعه نسبت به نظام اسلامی می‌گذارد.

تقوی در پایان بر لزوم گسترش همفکری ها و همکاری های خبرگزاری رسا و فراجا در زمینه های مختلف و همیاری این دو مجموعه برای استفاده بیشتر از ظرفیت های همدیگر برای تبیین مسائل اجتماعی تاکید کرد.

ارسال نظرات