۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۶۶۲۶۵
معاون فرهنگی، اجتماعی استاندار خراسان رضوی:

سید مقاومت حتی یک روز مردم غزه را تنها نگذاشت

سید مقاومت حتی یک روز مردم غزه را تنها نگذاشت
حجت الاسلام‌ گنابادی نژاد گفت: لبنان و سوریه سال ها مستعمره فرانسه بود و بعد آن با واژه قیمومیت، فرانسه در لبنان نفوذ داشت، اما حزب الله لبنان جریان فتنه و جنگ داخلی در لبنان را به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام‌ حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی در تجمع مردم مشهد در محکومیت به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، ضمن محکوم کردن این اقدام رژیم صهیونیستی اظهار کرد: چنین رفتارهایی از یک انسان سالم سر نمی‌زند. بی شک کسی که دستور چنین جنایاتی را صادر می‌کند که ۸۲ تن مواد منفجره در منطقه مسکونی ریخته شود  از سلامت روانی برخوردار نیست؛ از پزشکان جهان می خواهیم برای صدور گواهی دیوانگی نتانیاهو ساعتی را به تاخیر نیندازند.

 وی تصریح کرد: اسراییل ۱۵ سال در جنوب لبنان حضور تجاوزگرانه داشت اما با مدیریت شهید سید مقاومت، اسراییل مفتضحانه مجبور به ترک لبنان شد.
گنابادی نژاد بیان کرد: سید حسن نصرالله در توانمندسازی مقاومت،جهاد اسلامی و حماس در فلسطین  تلاش بسیار داشت و طوفان الاقصی مرهون فرماندهی توانمند سید حسن نصرالله بود.

سید مقاومت حتی یک روز مردم غزه را تنها نگذاشت

حجت الاسلام‌ گنابادی نژاد بیان کرد: سید حسن نصرالله در توانمندسازی مقاومت،جهاد اسلامی و حماس در فلسطین  تلاش بسیار داشت و طوفان الاقصی مرهون فرماندهی توانمند سید حسن نصرالله بود.امروز قتل عام عمومی در غزه توسط رژیم صهیونیستی در حال انجام است و در شرایطی که برخی رهبران کشورهای اسلامی به دنبال رابطه با اسراییل هستند، سید مقاومت حتی یک روز مردم غزه را تنها نگذاشت.

امروز مردم به قهرمان جهان سید حسن نصرالله افتخار می کنند 

 معاون استاندار خراسان رضوی افزود: امروز مردم به قهرمان جهان سید حسن نصرالله افتخار می کنند که باعث شد فلسطین به آرمان‌جهانی تبدیل شود و دانشجویان در آمریکا و اروپا شعار مرگ بر اسراییل سر می دهند.وی با بیان اینکه شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله توسط جلاد عالم و حمایت آمریکا رقم خورد، بیان کرد: امروز هر مرگ بر اسراییل به معنای یک مرگ بر آمریکا است.

سید حسن نصرالله دست برتر مقابل رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد 

وی اقدام دیگر سید حسن نصرالله دست برتر در میدان نبرد در مقابل رژیم صهیونیستی بود و به همه جهانیان نشان داد در این باره خاطر نشان کرد: در جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰6 و جنگ ۲۲ روزه سال ۲۰۰8 برای اولین بار رژیم صهیونیست از زمین، دریا و آسمان به حزب الله و لبنان حمله کرد ، اما بعد از ۳۳ روز غیر از نکبت، سیاهی و شکست سودی برای رژیم غاصب اسرائیل نداشت ، در جنگ ۲۲ روزه غزه برای اولین بار اسرائیلی‌ها یک طرفه درخواست آتش بس کردند.

نتانیاهو و بایدن مدعی دکترین قتل عام عمومی در جهان هستند

 حجت الاسلام‌ گنابادی نژاد خاطر نشان کرد: بایدن و نتانیاهو دکترین قتل عام عمومی در جهان هستند و تصمیم و اراده مردم آزاده جهان برای انتقام‌سخت خواسته و مطالبه درستی است.

وی یادآور شد: شهادت سید حسن نصرالله موجب شد که چهره پلید و خائن اسرائیل و آمریکا برای همه مردم جهان برملا شود، ادامه داد: امروز باید چهره های واقعی قاتلان مردم غزه، لبنان و سید حسن نصرالله را بشناسیم.

حجت الاسلام گنابادی نژاد اظهار داشت: امروز مردم مشهد در میدان شهدا برای انتقام سخت از شخص منفور نتانیاهو یک خواسته ،مطالبه حق و درست دارد؛ رهبران کشورهای منطقه که اهل مقاومت در مقابل اسرائیل نیستند اجازه دهند آزادگان عالم از مرزها عبور کنند و جنازه منفور نتانیاهو را به بشریت تحویل دهند.

فرزندانمان را با مرام سید حسن نصرالله تربیت خواهیم نمود

وی در پایان تأکید کرد: دبیرکل جنبش حزب الله لبنان شاگرد ممتاز امام خمینی (ره) و امام خامنه ای بود سید حسن نصرالله شهید اسلام ناب، شهید انقلاب اسلامی است؛ راه سید حسن نصرالله طوفانی‌تر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد با فرزندانمان را با مرام سید حسن نصرالله تربیت خواهیم نمود.

ارسال نظرات