۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۷۶۹۳۲
آیت الله نوری همدانی:

مسلمانان با حفظ اتحاد اجازه سوء استفاده به دشمنان ندهند / حضرت آیت الله خامنه ای پرچمدار وحدت در جامعه اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به نقشه های مختلف دشمنان اسلام گفت: دشمنان اسلام امروز با بکارگیری تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری علیه اسلام مشغول توطئه هستند و ما باید در مقابل آنها بیدار و آگاه باشیم.
1/ آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر امروز در دیدار با جمعی از جوانان دانشکده انتظامی کشور، با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص) و همچنین میلاد امام صادق(ع)، این ایام را تبریک گفت و با اشاره به نقشه های شوم دشمنان علیه مسلمانان خاطرنشان کرد: مسلمانان مختلف دنیا با توجه به نقشه های دشمنان علیه اسلام، باید به هوش بوده و وحدت و همبستگی خود را حفظ نمایند.

وی در ادامه کفار، منافقین و صهیونیسم را مثلث شوم دشمنی در مقابل اسلام دانست و تاکید کرد: همه مسلمانان از هر آئین و مذهبی باید با کنار گذاشتن اختلافات در مقابل دشمنان یکدل و متحد بوده و اجازه سوء استفاده به دشمنان ندهند.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: برای برقرای اتحاد و وحدت امت اسلام ابتدا باید نقشه های دشمنان را به درستی شناخت و با آن مبارزه کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی دربخش دیگری از سخنانش با انتقاد از اقدامات افراطی وهابیون گفت: این گروه افراطی خود را قیم همه مسلمانان می داند و با اقدامات ناشایستی که انجام داده و می دهد موجب وهن اسلام شده است.

وی تاکید کرد: اسلام دین وحدت و همدلی است و حرکت در راستای وحدت این امت بزرگ باعث عزت مسلمانان خواهد شد.

این مرجع تقلید عزت دنیای اسلام را در گرو حفظ وحدت دانست و گفت: بر اساس تعالیم اسلامی محور وحدت در جامعه انبیاء، ائمه و در عصر غیبت نیز ولی فقیه است و در حال حاضر نیز رهبر فرزانه انقلاب پرچمدار وحدت جامعه اسلامی هستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از برخوردهای دوگانه قدرت های جهانی در موضوع انرژی هسته ای ابراز داشت: استکبار جهانی در حالی که خود دارای زرادخانه های تسلیحاتی مختلف است به جمهوری اسلامی که این انرژی را برای استفاده صلح آمیز بکار گرفته است اعتراض و در این راستا بهانه جویی می کند.


این مرجع تقلید بیان داشت: ما انرژی هسته ای را برای مصارف صلح آمیز از جمله تامین برق، انرژی مورد نیاز جامعه، طب و دیگر عرصه ها می خواهیم اما اینها همچنان دنبال بهانه جویی هستند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات