۲۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۷۸۰۶۷
امام جمعه تبریز:

مسؤولان در عرصه خدمت‌رسانی صحیح غفلت نورزند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری با تأکید بر خدمت‌رسانی به مردم گفت: مسؤولان باید در راستای خدمت‌رسانی خود به مردم از اصل خود انتقادی غفلت نورزند.
آيت الله شبستري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر روز گذشته در شورای اداری آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که در برابر خون شهدا مسؤول هستیم، اظهار داشت: واقعیت این است که بسیاری از مشکلات مردم در یک جلسه قابل حل است؛ اما نباید برخی کارکنان، ‌ارباب رجوع را با مشکل روبه رو و‌ موجبات نارضایتی آنان را فراهم ‌کنند.

وی ادامه داد: مقوله خدمت به مردم منحصر به یک دستگاه یا گروه خاص نیست و تمام قوای سه‌گانه می‌باید در این راه تلاش کرده و در حفظ بیت المال کوشا باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مسؤولان باید در راستای خدمت رسانی خود به مردم از اصل خود انتقادی غفلت نورزند؛ از این رو با محاسبه نفس بر عیوب خود واقف شده و برای برطرف کردن آن کوشا باشند.

آیت الله شبستری ابراز داشت: در راه رفع مشکلات یک دستگاه اجرایی نباید تقصیرها به دوش دیگران انداخته شود؛ بلکه از شنیدن انتقادات غیر صحیح باید پرهیز کرد.

وی با اشاره به چاپ هدایا از سوی برخی ادارات و شرکت‌های دولتی، از این روند انتقاد کرد و افزود: هزینه‌های هنگفتی که از طرف این مجموعه ها برای چاپ برخی هدایا صرف می شود، نوعی اسراف بوده که مغایر با فرمان رهبر انقلاب درباره‌ اصلاح الگوی مصرف است و توجه مسؤولان به این امر را می‌طلبد./935/پ202/س

ارسال نظرات