۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۸۷۸۲
عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی:

دولت نیازمند حمایت بیشتری از جانب مجلس است

خبرگزاریی رسا ـ کوثری گفت: دولت برای انجام بزرگترین لایحه افتصادی کشور نیازمند حمایت بیشتری از جانب مجلس است.
محمد اسماعيل كوثري
دکتر اسماعیل کوثری نماینده منتخب مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با اعلام حمایت بیش از صد نماینده خانه ملت از طرح افزایش بودجه قانون هدفمند سازی یارانه ها اظهار داشت: دولت برای انجام بزرگترین لایحه افتصادی کشور نیازمند حمایت بیشتری از جانب مجلس است.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت را کمک کنیم و دولت هم باید بر اساس قانون عمل کند،با جمعی از نمایندگان مجلس در پی آن هستیم تا طرحی دو فوریتی مجلس برای افزایش بودجه هدفمند سازی یارانه ها هر چه زودتر ارائه دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در این طرح پیشنهادی برای تامین خواسته دولت تا 20 هزار میلیارد افزایش اعتبار برای قانون هدفمند سازی یارانه ها در نظر گرفته شده بیان داشت: ما امیدواریم رقم در نظر گرفته شده پس از بررسی در کمیسیونهای مربوطه مطرح بشود و کار این طرح به زودی در صحن مجلس دنبال شود.

وی تصریح کرد:با توجه به توصیه های رهبری امیدواریم مجلس به این طرح رای مثبت بدهد، زیرا عقیده داریم تامین خواسته دولت در این زمینه می تواند قدم مثبتی برای بهتر پیموده شدن مسیر دولت در این زمینه خواهد بود.

کوثری همچنین یادآور شد: در عین حال همراهی و تعامل دولت و مجلس در هدفمندی یارانه ها می تواند زمینه ساز کار و همت مضاعف دولت در این سال که بدین نام قرار گرفته باشد و بستر های تحقق هرچه بیشتر شعار پیشرفت و عدالت در دهه چهارم عمر نظام بشود./ 955/ت301/ج


ارسال نظرات